RAUHALLISTA UUTTA VUOTTA

 

Nyt alkaa koneelta ja muistista olevat työt loppuu, joten en tiä koska pääsen päivittää töitäni tänne taas. Mulla kun on EDELLEEN se kameran laturi kömpinyt johonkin perimmäiseen nurkkaan. Alan tänään vielä taas ettimään sitä kotona, kun ajattelin tuhlata tämän Uuden vuoden yön siivouksen parissa, jos jaksan. Mä kun tiesin syksyllä jo, ettei mulle tule Uutta vuotta, tai niiden juhlia. Yleensä Juon alkoholia hieman uutena vuotena. Juon synttäreinä ja Uutena vuotena va hieman väkevää ja joskus siideriä, mut nyt sekin jää. Sitten oli tarkoitus viettää tytön kans, mutta hän painui isoäitin kanssa laivalle, joten jäin yksin tänne. No, onhan isä ja beni, mut silti.

Mut nyt on Broilerit uunissa valmistumista ja sitten kun on valmiit, lähen kotio siivoilee ja metsästämään laturia ja laitan makkarasoppaa ja jauhelihasoppaa tulee. Ilta kuluu kai käsitöiden parissa sitten va.

Olen mä kässätöitä tässä tehnyt taas joka ilta. Sain sellaisen vaihteen taas päälle. Enemmän kai koukku on heilunut mulla. Sain langat suht ojennukseen nyt ja järjestykseen, joten hyvä on ottaa sieltä mistä voi ja on tarkoitus.

Käykö täällä muuten edes ketään? Olen miettinyt sitä tässä muutamia viikkoja.