Leikkaus kuulemma meni hyvin. Vaikka vp kanssa olikin hieman epäilyttävää. Ainakin mun mielestä ja hoitajan käytöksen osalta. Ruoka oli hyvää, sitten kun sitä lauantaina sain. Hoitajat olivat kivoja. Sain jopa yksityisen huoneen, eli oman huoneen, telkkarin, vessan. Tosin telkkarista ei näkynyt kun tv 1-2 ja maikkari.

Mahaan tuli yksi hieman isompi haava (2-3 tikkiä) ja 3 pienempää (1-2 tikkiä). Kuulemma tikit sulavat pois.

Olo on aika voimaton ja väsynyt vieläkin. Etova olo myös. Äiti hakee närästyslääkettä tänään, jos se auttaisi etovaan oloon.

Olen alkanut käyttää ja uskaltaa käyttää jo leivän päällä margariinia, tuore appelsiinimehua olen uskaltanut juoda ja kaakaota. Tuoretta pullaakin söin, kun äiti teki lauantaina illalla heti.

Olen yrittänyt käsitöitä tehä, mutta väsymys painaa niin paljon, ettei jaksa keskittyä mihinkään muuhun kun lepäilyyn. EIlen aloitin Benin peiton tekoa, ja saa nähä minä vuonna sekin valmistuu sitten. Äitille kerron vaan suunnitelmiani ja en sit tiä mitä hä niistä ajattelee. Paloja olen virkannut ja tarvis alkaa yhdistelee niitäkin.

Iidalla menee ihan hyvin. Vanhemmat yrittävät pitää hänelle normi viikko rutiinia päällä, eikä anna mun sairastelun haitata asiaa. Tänään hieman peuhattiin Iidan kanssa jo. Mutta kipujen kanssa tarvii olla varovainen.

Tänään mun piti tehä itelleni lasangea, mut taidan jättää sen huomiseen suoraan. On ollu niin vaikea päivä tänään jo.

Iidan paketit  kuvaan kun ehdin ja laitan tänne. Tällä viikolla tarvii Iidan SLAY paketti lähettää, laitan vanhempien viemään se viimeistään ke postiin. Olen sisältöä jo katellu, että mitä laittaisin siihen. Olen myös ystävänp. pakettia katellut.

Ystävänp. kortit on tekemättä ja saa nähä jääkö suoraan tekemättä sitten. Tai sitten pyydän Iidaa hieman auttaa mua niiden teossa ja teen jotain todella helppoa ja vaivatonta. Katsotaan.