toiselta puolelta

ja toiselta

Anteeksi, päättelemättä.

 

En ole vieläkään jaksanut ladata uusia kuvia. Mutta toivottavasti kohta jaksan.

Nyt ehkä tiedän osittaisen syyn voimattomuuteen ja jaksamattomuuteen. Aloin eilen seuraa verenpainettani. Se on matalalla. SOitin jo TKS:ään eilen aamulla, mut eihän ne mitään tee sen takia. Aamulla oli paineet vielä matalat ja samalla mittari huusi häiriötä, ehkä siksi, kun pulssi oli 47-51. En sitten tiä mitä tässä tehä. Nyt päivän mittaan olo on ollu mikä on. Olen 2-3 tuntia nukkunut päivällä. Maha on aika omituinen. En tiä kauanko enää olen näinkin kondiksessa. Tarvii varmaan ensi viikolla soittaa lekurille ja kattoo jos saa apua. Mut muistaakseni jossain vaihees sain sen lääkityksen, niin siinä oli laktoosia. Että sekin on huonoa. Grr...

Yritän jaksaa kaikkea tehä aina vähän kerralaan ja toivon että kaikki tulisi ajallaan hoidettua.

Tänään sain sentään haettua varastosta neitille kesäkenkiä ja lenkkarit ja ohuempia pipoja ja löytyi sieltä mulllekin capreja. Äiti on jo talvivaatteita pessyt ja laittanut varastoon. Vielä mun pitäisi täällä sitä tehä. Äiti haki jo mulle pusseja.

Ni ja sain mä yhen "lahjotuksenkin" yli 400g lankaa :) Äiti oli ostanut hieman enemmän tytön villatakkiin lankaan. Takki on kuulemma valmis kokoamista vaille. Pitääkin se tänne laittaa sitten. Eihän nä mun ja äitin työt mitenkään erikoisempia ole.

Mut eipä tänne tämän enmpää nyt...