Vielä olen hengissä ja pystyssä. Tänään oli hieman pidempi päivä ja tapahtuma rikas. Menin sit ja hajotin yhen soutulaitteenkin siellä, kun sokka meni 2 osaa. No ei se kuulemma ohjaajan mielestä haitannu. Osasin arvatakin sen, kun mä jotain kokeilen, ni ne hajoo heti. Olin mä jotain ATK juttuakin kuuntelemassa ja sitten oli se yhteispalaveri.

Huomenna onkin uintia ja tarkoitus olisi mennä, jos jaksan etsiä uimapuvun ja saisin psyygattua itteni niin, että uskallan näyttää ruman ja kamalan kroppani siellä muille. Huomenna on myös Pygologin tutkimus ja saan eiliset testin tulokset kuulla.

Tänään salaatinlehdet ja kurkun vaihdoin porkkanaraasteeseen. Muuta ei ruokailuun kuulunukaan. Harmi vaan, ku pelko lisääntyi, kun edessäni keittiön henkilökunta sekoili kansien kanssa, eikä ne liiemmin tienyt mikä kansi kuului mihinkin allergiaan ja jne. Huomenna voisi kokeilla syä leipää, kun saan sitten 2 pvä levätä.

Tyttökin lähtee, tai pitäis lähteä, isänsä luokse. Hä ei ole n. 7 v. siellä ollu yötä. Laukku on pakattu lääkettä lukuunottamatta. Ihan uusi hammasharja ja tahna on ostettu ja oikee kultainen meikkipussukka hommattu. Hommasin hänelle ihan oman hiusharjankin. Tarvii va jostain etsiä joku pampula, jos vaikka innostuu käyttämään.

Tänään tyttö ja mummi oli taas lähi liikekeskuksessa shoppailemassa. EIlen he oli teettämässä avaimia ja tänään oli kenkäkaupassa. Siihen liikekeskukseen pääsee suoraan linja-autolla ja siellä on 3 isoa kauppaa ja monta pienempää kauppaa eri aloilta. Mulle tuotiin ihan uudet sandaalit, kun emme tiä kumman varastossa on mun vanhat. Nyt ei tarvi talvi grosseilla tai lenkkareilla kulkea. Sit sain varvastossut, kun tuuppaan lämpiminä päivinä (en tällä viikolla) kulkee paljain jaloin tuol pihalla. Äiti sano että nyt on sit jotku jalassa. Tyttö sai kesä grocsit, taas. Hänen tousuissa ne menee kohta varmaan rikki taas.

Mut nyt tarvis jossain vaihees ettiä jostain kameran laturi ja muutenkin laittaa paikkoja taas kuntoon.

PALAILLAAN