ihan ok väriset näistäkin tuli

Ilmoitin nyt itteni työväenopistolle ja yritän alkaa opettelee ompelunkoneen saloja. En ihan vielä osaa kaikkea kiermuroita sillä tehä, joten nyt on syys ja kevät aikaa opetella ja kysyä neuvoa. Onneksi se on tossa tytön koululla 5min kävely vaa.

Kävin tänään myös tks:s ja sain ymmärtävän lääkärin. Hän ymmärsi miksi olen väsynyt ja tälläinen, mutta se ei paljon auta kun se toinen lääkäri viime viikolla sen lapun kirjoitti. TÄmä tks lääkäri oli sitä mieltä etten todella kykene sitä 6 h päivässä joka halvatun päivä tekee. Kun olen henkisesti aika loppu, vaikka olenkin selväjärkinen. Kuulemma mun ajatukset ovat ihan selviä ja järkeviä. Ja kaikkea muutakin me puhuttiin.

Käden kipuun vaihtui dg, jotain maitohappoja kuulemma. EI ole tulehtunut, ainakaan pahasti. Pirun kipee olka oli ja kyynär kun se paineli. Sykkeeseen ja rintakipuihin ehdotti filmiä ja labroja, mut ne hoitaa sitten se toinen lääkäri ensi kuussa. TÄmä harmikseni jää pois. Hän kysyi millaisen lääkärin haluan ja pyysin ymmärtävää ja auttavaa. Mulla on se yksi tavoite vielä, niin kun tällekin lääkärille sanoin. Se PAPA koe. Kuulemma ei sitä joka vuosi tarvi ottaa, mutta mulla on kerran 8v. aikana otettu tai oikeastaan kerran koko elämäni aikana otettu kunnolla, niin kannattaa tällä viikolla ottaa.

Tänään olen päättänyt ottaa ekan pillerin, sitä mitä viime viikolla määrättiin. Se on jotain, mitä diabeetikotkin käyttävät kiputiloihin. En viitsi nimeä tässä sano, mutta jos joku tietää ni ei haittaa. Olen koko viikonlopun pelännyt ja tänäänkin ja nyt, tiedän että on pakko alkaa ainakin kokeilee sitä. Pelkään vaan kuolemaksi asti niitä sivuvaikutuksia.

Ni ja sitten yksi juttu, mistä en ole täällä puhunut, varmaan koskaan tai en ainakaan usein. Aloin viime vuoden touko-kesäkuussa seuraa painoani. Ja tähän asti paino on tippunut 29 kg, kesäkuusta se on tippunut melkein 5 kiloa. On mulla niitä muitakin etaappeja, mut en tässä niitä muista ulkoa. Nyt on taas hieman rauhallista painon kanssa, mut kai se alkaa taas tippuu.

Aamulla huomasin kun yritin yksiä housuja laittaa jalkaan, ne olivat liian isot. Ne pussitti ym. SOitto äitille, että on pakko alkaa tilaa pienempiä housuja, tai mulla ei ole jalkaan laitettavia enää. Vaikka paino on lähtenyt, niin silti tuntuu tota mahaa olevan nytkin. kauhiat makkarat.

Mut nyt tuvalle ja sitten hiukan aikaa siivota ja sit jo koululainen saapuu kotiin ja ym