Niistän nenäni kautta aivosolut tai aivonesteet pellolle , Köhiset kurkun kautta räkää ja limaa pois. Ääni on ku katujuopolla enkä tiä koska se pettää. Mutta tämä on pientä ja eikä mua sellai harmita. Mulla on muuta huolta ja murhetta ja mitkä vaikuttaa isommalta, mitä tämä.

Lapasia olen nyt täällä neulonut. Sain kisu tehtaan eilen taas käyntiin, vaikka kirjontaan olevia lankoja olekaan, mut tarvii käyttää muuta sitten. Hiukan aikaa jaksaa tehä jotain ja sitten paussia ja taas.

Tyttö sain SLAY postia tänään ja sitten TUULA lähetti postia myös. KIITOS molemmille. Kiiltokuvakuorikin saapui. Kuulemma tarrakuorikin pitäisi olla, mutta ei ainakaan täällä päässä viel. Nyt pelaan sähköpostini kanssa, joka ei suostu yhteistyöhön mun kans.

Eilen täällä satoi lunta ja illalla oli aavistus lunta maassa vielä. Lauantaina äiti toi mulle parvekkeelle kynttilänkin palaa.

Nyt tarvisi alkaa kämppää siivoo. Ei vaan millään jaksa. Mutta en mä täällä voi asua, jollen tee kohta jotain. Pitäis varmaan hommata joku ropotti tänne siivoo...