Meillä sitten alkoi eilen keittiöremontti. Voi sitä pauketta ja mölinää mitä ne aikaan saa, mut ei se mua haittaa. Olen kuunnellut sitä jo vko 2 asti ja tiedän että tämän viikon enää joudun kuuntelee ja sitten pääsen siitä melusta. Entä mitä sitten alan kuuntelee? Alan olee aika tottunut tohon jo. Eilen aamullakin nukuin seinän takana, vaikka toisessa huoneessa vedettiin laattoja, seinää ja kaappeja seinästä. Välillä heräsin, mut sain unesta uudelleen kii.

Voinhan mä aina mennä vanhempien luokse, jossa tyttökin on nyt evakossa. Ei tyttöä tänne voi tuda, kun ei tiä kuinka paha allergia ym sillä on. Ja kun ulkonakin alkaa taas pikku hiljaa kaikki kasvaa, niin sen tietää että me juostaan kohta ataas astmalääkettä pyytää lääkäriltä.

Voi olla että loppu viikosta joudun evakkoon menee, kun ne aikoo maalata täällä. Mutta kaikki riippuu siitä miten mun pääni vaan kestää (hajun vuoksi).

Nyt olen eilisen päivän viettänyt omassa huoneessa va. Mun niin piti alkaa siivota ja ym ym, mut mäpä jähmetyin sänkyyni tietsikan kans. Pelot alko sekoittaa kroppaani ja ajatukset ym. Toivottavasti ne alkais pikku hiljaa menee taas ohi.

Perjantaina lääkärikin pitäis soittaa mulle. Saa nähä mitä se sanoo, kun en voinut sitä lääkettä sittenkään ottaa. Mahanikin alkaa pikku hiljaa olee ok. Rintakipuja on vielä. Lauantainakin sain niin pahan (ekan) että silmissä alkoi mustenee. Mut onneks olin puhelinyhteydessä tuttuun just sillon. Ihan normaalisti me puhuttiin ja sit sanoin tutulle että puhu sä siel va. Tuttu tiesi siitä että joku ongelma on. Olen tutulle sanonut, että jos joskus tulee jotain kummia soittoja, niin hän tietää mitä tehä sitten. En mä äitille aina uskalla soittaa ja kertoo. Olen tosin heille kertonut että tiedän koska on sellainen kipukohtaus, että apua tarviin.

Tytön isätapaaminenkin meni lauantaina mäkeen. No isovanhemmat lähti sitten lähikuntaan shoppailee oikee urakalla. Takasin linja-autolla he kulki pitkin naapurikuntaa ja tätä kaupunkia. Yht 40 minuuttia kesti tulla kävelymatka :D

Hommasin itelleni lihamyllyn. Yllätys oli suuri, kun sillä voi tehä myös pikkuleipiä, siis tasakokoisia sen putken kautta. Ekat kokeilut tuli lauantaina tehtyä myllyllä. Otin valmiiksi perjantaina sulaa palapaistia ja broilerin suikaleita. Ekana kokeilin suikaleita laittaa. Ei mun mielestäni oikee hyviä tullu. Niissä on niin paljon rihmoja ym, että ne jäi koneeseen ja hukkaan meni aika iso läjä. Sit kokeilin palapaistia. Harmikseni huomsasin ettei melkein vuorokauden jääpissa olo ollu sulattanut pakkauksia tarpeeksi. No laitoin silti koneeseen ja yllätykseksi ne meni ihan muusiksi. Paistoin lihat samantien. Palapaistilla ei tullu hävikkiäkään pahemmin.

Lopuksi näitä tylsiä tilkkuja joita mä tilkuttelen edelleen. Nyt löysin viime viikolla turhia käsitöitäni joita olen sitten purkanut ja käytän langat tilkkuihin. Sit oli kesken eräisiä töitä myös, joten purkaan niitäkin. Joitakin töitä joista sai selvää, teen loppuun. Muuten loput saa purku tuomion multa.

Eilen puikoilta hyppäsi säärystimet /joogasukat tytölle. Kokeilin elämäni toka kerran palmikkoo niihin ja tällä kertaa se pysyy kans. Aka palmikkokokeilu olikin fiasko.Toivon tytön tykkäävän noista, sitten kun hän ne jossain vaihees saa. Niillä on kuulemma koulussa porukoilla säärystimiä ja hän haluu kans. Voinhan mä niitä tässä tehä, vaikka puikoilla on samalla about 5-6 sukan tekelettä pikku langoista. Mitä muutakaan mä iltaisin täällä teen, kun kudon tai virkkaan? :D