KOkeilen laittaa tänne yhden tekemäni ristikon. En tiä miten se sitten toimii. Miten se näkyy, miten sen saa tulostettua, tehtyä ja jne. Kehittämistä siihen suuntaan yritän kokeilla koko ajan ja jos joku voi auttaa, ni olisin ystävällinen. TÄssä nyt ainakin on tälläinen, pieni. JOllekin ajan kuluksi. Jos jotenkin pääset tekemään tai keksit miten muokata kuvaa ym, niin ilolla otan vastaan.

SIt vähän ilotonta asiaa... Isäni oli tänään lääkärissä. HÄnen sairauskertomukseen lisättiin uusi sairaus, polyneuropatia.

Ihan uusi mulle, ekaksi tilin sanoneeksi äitille va, että voiko mulla olla sama?. Nyt sitten nettiä lukemaan ja toivomaan missä mennään, mutta huonolta näyttää isän kannalta.

Ite lopetin eilen lääkityksen, kun olo oli kohtauksista ja kivuista johtuen niin huono. Se to-pe hyvä fiilis on jo unohtunut unholaan. TÄnään jo tuli aamulla tuttu fiilis "kuka v... käskee mun nousta sängyst viel? " ja kello oli jo 11. Sit aloin kelaa, olen la tähän mennes leiponut leivän, eilen pyöräily 4.6 km... miksi nyt on tullu perinteinen ihminen?

Postelijooni kiikutti pienen lapun, mut tavarat on postis alku illasta. Kukahan ne sieltä hakis? Mä en tosiaan ala maksaa kotiinkuljetuksesta, jos ite joudun hakee paketin postista. Siitä olen ihan varma.

Yhestä tavaratalossa saa koulureppuja -50%. Ehotin eilen äitille että vois nyt jo hommata tytölle ensi vuodeksikoulurepun. Tyttö oli iloinen, kun saa repun, eikä tollast olkalaukkua. Tosin kun sen repun hommaa nyt, ni voi olla että sitä tulee kesän käytettyä, mut haittaako se? kumminkin tulisi reppu tytölle.