Tosiaan ei käy mun onnen lahjat tasan. Olen jo aikaisemmin faces kiukutellut, että miksei mulla saa olla samanlaista elämää mitä toisilla. Miksi mua koko ajan koetellaan. Vastausta en ole saanut. 

Nyt mua taas koetellaan. Olen lääkekuurilla. Tiistaisesta injektion annossa ilmeisesti tuli bakteeri mun käteeni. Mulla on kädessä 6x3 cm iso punainen läikkä (tulehtunut) joka kutii ja joka on lämmin. Aloitin tänään siihen antibiootin ja saa nähä pureeko se siihen. Ja jos puree, ni miten mun mahani siihen reagoi. 

Juu, tiedän että en ole vieläkään tänne saanut mitään laitettuu, vaikka eilen hyppäsi yhet tossut puikoilta pois. Yksiä tossuja kaventelen juuri. Olen myös oppinut tekemään kavennukset niin että niissä ei ole hirmuisia koloja. En tosin tiä mistä oppikirjasta olen sen oppinut, ihan omasta vaan. 

mut eipä tässä tämän ihmeempää tällä kertaa nyt...