Olen yrittänyt tehä tossuja, mutta en vaan jaksa aina tarttua mihinkään. Olen ollu niin väsynyt, vaikka öisin nukun 10-11 tuntia. EN tiä johtuuko sitten lääkekuurista, tai mistä. Nytkin tekisi mieli vaan nukahtaa tai laittaa silmät kiinni. Käsistä tuntuu voimat kadonneen ja muutekin kropasta voimat kadonneen. Mitä tämä taas sit on. 

Ti tulee 2 vko lääkkeestä, eikä tällä jaksolla ole kauhiasti kehhuttavaa ollu. Olen ollu paljon väsyneempi ja eristäytyneempi. 2 vko:a ja sitten saan taas. Jos vanhat merkit pitää paikkaan, ni kohta alkaa taas mun mahani oireilla, ihan ku se ei olis oireillut jo nyt. 

Isä mennä touhottaa, minkä jaksaa. Uusia oireita huomataan ja äiti yrittää soittaa niistä eteenpäin, mut ilmeisesti ketään ei kiinnosta. 

TÄmä vkl on mulle raskasta. Äiti lähti Itä suomeen ja näin ollen tyttö tulee mulle ja pitäisi isääkin hiukan perään katella. TÄllä hetkellä isä taitaa olla kotona ja tyttö on kaverinsa luonna toisella paikkakunnalla. Maanantai illalla saan sit taas lepoa, jos siihen asti jaksan, kunnialla. 

Äiti tai vanhempien naapuri osti Benille yhden harjan, millä saa aluskarvaa pois harjattuu. Olen sitä nyt harjannut, eikä koira kamalan iloinen asiasta oikeen ole. Viimeks isä joutui pitämään kiinni, ettei beni käyny käsiksi. Mutta paljon sitä karvaa siltä lähtee. 

Koulutkin alkaa parin viikon päästä, ei ku viikonko jo? Näin hyvin minäkin muistan. Mitään koulujuttuja en pysty ostamaan ja miksi ostaa, kun kotonakin on. Keväällä ostin jo repun joka on ihan hyvä täksi vuodeksi. Kyniä ja kumeja on tuolla laatikossa. Penaleja on pilvin pimein ja voin vaikka tehä semmoisen syksyllä. 

Olen miettinyt, jos ilmottautuisin alku viikolla taas työväenopiston ompelukurssille. Saisin jotain muuta ajateltavaa edes kerran viikossa. Tytön hoitokin kuulemma on järjestely kysymys. Jos isäni ei jaksa/voi kattoa perään, ni sitten tyttö pääsee mummin luokse töihin siksi aikaa. Äitini tietää että tykkään siellä ommella ja mulla on monta ajatusta jo päällä. 

Mut kaipa mä tässä yritän jotenkin saada itteni käyntiin ja koitan taas yhtä tossua neuloa kerros parin...