En tiä kuinka moni täällä käy, mut kokeilen nyt onneani. Tarvitsen vinkkejä/apua tällä hetkellä todella. 

Syy on talitintit.

Ne ovat kauniita ja ihania. Niitä on kiva katella kun ne tulee käymään, MUTTA....

Niistä on tullu mulle hiukan niin kun riesa. NE tulevat parvekkeelle ja terrorisoi kaiken. Paskoo joka paikkaan ja tökkii joka puolelle kun mahdollista. TUikkujen jämiä (juu ne olis ehkä parempi viä samantien roskiin) ne nakertaa ja heittää pitkin parveketta. 

TÄtä ongelmaa ei ole ikinä ennen ollu missään mun asunnossa. Viime asunnossa asuin vanhempien yläkerrassa ja siellä lenteli talitinttejä, mutta ikin ne ei tullu mun parvekkeelle. 

Miksi ne nyt tulee?

Tässä on aika paljon ihmiset vaihtunut ja heräsi kysymys, ei kai joku tyhmä ole alkanut ruokkii niitä?

Voisiko joku kertoo mulle, miten saisin noi terroristit aisoihin. Olen todella hiiltynyt ja päivisin en ees uskalla mennä tonne. 

KIITOS, jos pystyit neuvomaan....