HEi mini ja Ym.

Olen yhtä Karppauskirjaa selaillutkin ja olen netissä Karppauksesta lukenutkin, mutta olen myös huomannut sen, että siihen kuuluu todella paljon Maito aineksia, joka on mulle todella kielletty. 

Muuten ruokavalio sisältää mitä sisältää. 

Tällä hetkellä mahani on suht ok. En tiä sit johtuuko soijasta tai siitä että se bakteeri mikä suolistossa oli, olisi lähtenyt. 

 

Tänään tulin just hetki sitten siihen tulokseen, että taidan olla suht terveen kirjoissa, jos meidän perhettä ajattelee. Isä aloitti kuulemma taas ripuloimaan, eikä TK tee asialle yhtään mitään. ANtaa muutenkin sairaan ihmisen ripuloida elimistönsä kuivumistilaan. Äiti menee lääkäriin, kun hänellä on vissiin taas poskiontelot täynnä tavaraa. Hänen ikuinen ongelma. TYttö nyt on jo terve. EIlen aamusta oli kuumet, mut sit se lähti pois yhtä nopeesti kun tulikin. 

Ite olen tapellut puhelimen kanssa. Joutusin soittaa KELAan, kun ne otti sit multa sen 40% veroo, vaik nollakortilla olen. Ne sano ettei Verotoimistosta ole tullu uutta korttii, joten ei muuta ku sinne soittaa taas. Grr... Katotaan auttoiko mun sanomiset yhtään mihinkään. 

 

Käsitöistä sen verta... EIlen lähti puikoilta se kaulahuivi. Nyt on kuvaamatta ainakin yhet sukat ja kaulahuivi. Kuhan joku ne päättelis ekan. Aloin eilen jo miettii, mitä alkaisin tekee seuraavaksi...