Monen monta projektia menossa. Aika raja tiukka. Kumpa pysstyisin ne saamaan valmiiksi. Mutta tällä keinolla en. En pysty neulomaan kun pari kerrosta ja siihen jää. sitten tauko ja sitten taas pari kerrosta. Mulla on voimat ihan loppu. Ideoita on päässä, mut ne saa oottaa ensi vuoteen. Olenko mä sittenkään valmis myyjäisiin. 

Erinlaisia lihapulla kokoiluja olen harrastanut. Nyt on maustumassa sellainen, missä on ruusukaalia ja purjoa. Olen kokeillut fenkoli-porkkanaakin jo ja siitä tuli ihan hyvää. 

Sämpylä kokeiluja olen myös tehnyt. Eri jauhoilla ja hiutaleilla. Nyt on pakkasessa sämpylää. 

Tyttö on kans kiinnotunut askartelusta. aina jotain pientä näprää. Nyt käy kirjastolla maanantaisin jossain ryhmässä jossa tehään jotain käsinukkeja tai semmoisia. Niillä on varmaan sitten esitys joskus.