Nyt hidastui työtahti. EI vaan jaksa enää tarttuu joka päivä puikkoihin ja tehä jotain. Muutaman kerran tänne on ajastettu töitä ja sitten tulee väliaikainen tauko, koska ei ole mitään mitä esille laittaa, kun mikään ei valmistu. JOko puikot junnaa, lanka ei luista tai sit päättelykeiju ei ole käynyt. 

Oma jaksaminenkin on rajamailla. Psyykkinen terveyteni on mennyt aika paljon alaspäin nyt tänä vuonna. Yksi syy siihen on kipee selkä ja vastuu muista.  Luulin joulukuussa kun jäin yksin, että mulla olisi aikaa ja jaksamista, mut kumpaakaan mulla ei ole. Se vähäinen aikakin mikä on, koomailen sohvalla peiton alla, koska olohuone on pirun kylmä paikka. 

Uusia lankoja mulla on. Olen päässy kokeilemaan merinovillaa, mistä just teen unisukkia. Sit mulla on mutakin ihan uusia lankoja, joiden merkkejä en muista. Muumilankoja en ole kokeillut, mut äiti niistä sukkia neuloo koko ajan. 

Uusia ideoita koitan koko ajan katella, mut mikään ei oikee nappaa. KAikki tuntuu vaikeilta. Lopputulos rumalta. 

Mut tästä noustaan vielä, keinolla millä hyvänsä. Pidän preikkii niin kauan ku siltä tuntuu ja voin satunnaisii juttuja laitella tänne. 

Voikaa hyvin!