Olimme eilen Jukuparkissa. huom. mäkin olin ja uskalsin saunassa olla ilman uimapukua. Mulla on hieman tälläisiä juttuja. En ole ihan sinut kroppani kanssa ja toi uimapuvun ottaminen pois, oli aika iso juttu, sillä tammikuussa olevat leikkausarvet paistavat pitkin kroppaa, vaikka niitä onkin 1 hieman isompi ja 2 pienempää. Mut silti ne näkyy selvästi.

Miinusta musta paikka sai, ampiaisista ja siitä että mun kohdalla ainakin liukumäistä tuli mahottaman kova vauhti. Yhdestäkin meinasin lentää betoniseinää päin kun liuin altaaseen asti, ehkä kauaskin. Vaikka menin miten. Joku ehdotti mennä istuvalteen, ja kokeilin. Meinasin katkoa käteni, kun meni niin kovin enkä pystynyt hallitsee asentoa.

No saimme tytön kanssa ainakin kerran laskea yhdessä yhdestä mäestä. Ihme. Hän kun on siinä iässä jo että yksin tarvisi kauhiasti mennä ja tulla.

EIlen neiti lähti sitten laivalle. Mä jäin kotiin :( .

ENsi viikonloppuna olisi kesäteatteri. Ollaan jo muutama vuosi käyty ulkopaikkakunnalla kattomassa partiolaisten järjestämää esitystä. Tänä vuonna taitaa olla risto räppääjä. Yritän kovasti päästä sinne, mutta se näkee sitten siä päivänä.

Ensi viikko on aika hulinaa meillä. Maanantaina ekana tytöllä hammaslääkäri (oikoja), tyttö toivoisi saavansa kitalaki kojeen pois suusta jo. Hänen kieli on alkanut olee kipee ja siinä on kaamea jälki. Ihan kun kieli on 2:ssa osassa.

Keskiviikkona yritän mennä töihin. Tyttö jää pariksi tunniksi melkein isäni hoitoon, kun menee vasta klo 10 kouluun ja mä lähen klo 8 jälkeen töihin. Jännittää tämä järjestely.

Torstaina mulla on joko lääkäri tai hammaslääkäri ja sitten perjantaina on toinen niistä.

Matoa olen iltaisin kutonut, kun ei täällä ole nähnyt tehä muutakaan. Iso se jo on... eilen mittasin ja oli hiukan yli 2 metrinen jo. aika kirjava se on ja tyttö kuulemma tykkää ainakin kun välillä on eksynyt palma langan loppuja ja siitä on tullu pehmeää. Olenkin sanonut että niissä kohdissa pystyy hyvin silittää sitten. Nyt on vaan ongelma, mistä mahan saada täytettä tohon matoseen, sitten joskus kun se valmistuu. Vielä olisi suht iso lankakerä jäljellä ja koko ajan löydän lisää langan pätkiä, joita sitten tungen väliin lisää.

Olen myös tehnyt patalappuja täällä. Pätkäsin tytön vanhan vauvapeiton, joka oli aika huopunut. Niitä oli 2 ja sain niistä oivat patalapun takaosan. Ei pitäisi ainakaan näpit palaa, toivon ainakin. TÄllä kertaa yritän tehä välillä 2 samanlaista lappua. Saan noita valmiiksi aloitettuja virkattuja neliöitä laitettua noihin patalappuihin, kun en välillä tiä mihin nekin oli tarkoitus laittaa.

Maanantaina olisi tarkoitus mennä postista hakee paketti. Mulle on tulossa ainakin 2 kirjaa sieltä. Ihan kun kirjoja ei olisi tarpeeksi.

Mut eipä tässä muuta. Kuvia tarvisi alkaa ajastelee taas, mutta kamera on jossain muualla kun mulla. Mutta tarvii kattoa koska kamera kotiutuu...