Täällä päässä ruutua ei kaikki ole ok. Isä voi ihan hyvin, mitä nyt tänään taas oli yksissä testeissä. NEiti voi hyvin ja on kova menemään tuolla ulkona. Nyt hän harjoittelee mennä pyörällä isovanhempien ja meidän kodin väliä ja liikkumaan muutenkin pyörällä tuolla ihmisten joukossa. 

Ongelmana tässä olen minä. Kerroin tiistaina, kun kävin piikillä lääkärille että mahani on alkanut hylkii ruokaa ja jopa vettä. Lääkäri huolestui ja sanoi soittavansa perjantaina mulle ja kysyy, miten menee. NO ei täällä mene sen paremmin, en ole pystynyt kun mehuu ja mehukeittoa syömään ja juomaan. Maha niin sekaisin. Jos otan jotain suuhuni, ni maha alkaa kipeytyy. Paino laskee koko ajan, kun hädin tuskin 200 kalorii saan kurkusta alas, eilenkin taisi olla hiukan yli 100 koko päivän. Silti olen ihmeen pirtee. Pientä väsyä on ja jaksamattomuutta, mut muuten en paljon mitenkään ole reagoinut tähän. Vanhemmat ei anna oikee mun yksin kulkea mihinkään, kun kotona. VErenpaine laski ti lääkkeen jälkeen 86/62, mutta nousi onneksi sit mulle normaaliin lukemiin. En tiä va mitä tässä enää tehä ja jatkaa. mielialani on tietääkseni ihan ok, jollei toivottomuutta ja elämänhalun loppumista lasketa, nämäkin johtuu ihan siitä että ei jaksa enää ajatella selkeesti. Melkein kk kestänyt päänsärky loppui tiistaina, onneksi. Sen jälkeen ei ole kipuja ollu kun mahassa. Sunnuntaina sain pitkästä aikaa rintakipukohtauksen, mut lääkäri epäili sen johtuvan nestevajaudesta. Aloitin tiistaina syömään mahahappolääkettäkin, siinä toivossa että se auttais, mut ei ainakaan vielä ole auttanut yhtikäs mitään. 

TÄstä syystä käsityöni on hiukan karikolla, koska en ole jaksanut yhtikäs mitään käsissäni kantaa. Jotain pientä tossa jaksoin tehä ja kuvasinkin, koska ne meni seuraavaan paikkaan. Puikoilla on ainakin yhet puuvillatossut tällä hetkellä. Niistäkin piti tytölle tossut tulla, mutta 46 silmukkaa 3 mm puikoilla riittää mullekin hyvin. No tehään sit noiden jälkeen tytölle uudet, vaikka sit 44 silmukalla, turhaan mä noita alan purkaa, kun itekin voin niit käyttää tai joku muu sitten.