Iso Kiitos teille kommenteista. En ole tällä viikolla jaksanut täällä käydä. Olen koneella muutenkin ollu vaan ne pakko asiat. 

Isä sairastui su-ma yöllä taas ja äiti joutui viemään hänet sairaalaan maanantaina. Kuume oli parhaimillaan 40.3 ja hengitys vaikeaa. Silti ne pisti isän kotiin. Onneksi isä on voinut nyt jo hiukan paremmin, mutta silti pelkäämme koska seuraava kuume tulee ja kestääkö isän hauras sairas kroppa sitä enää. TÄllä kertaa näköjään kesti, mut kertääkö enää. Isä oli tällä kertaa tosi sairas, paljon sairaampi mitä jouluna. 

Minä ite sain sisätaudeilta soittoajan. Ne soittavat mulle 19. pvä. 

Mun piikitysasiat ei ole vieläkään kunnossa. Ensi viikolla on kuulemma joku palaveri asiasta ja sitten saan kuulla jotain ja sit piikitys menee johonkin 20 pvä tienoille (mikä onkin joku ma päivä). Olen koko ajan edellisen piikin vaikutuksella ja sen näkee. Mitään ei jaksa tehä, voimat on niin pienet. Eilen sain jonkun heikotus olonkin, etten jaksanut tekstareita enää kirjoittaa saati sit mitään muutakaan tehä. 

Kuntoilut on ollu hiukan mitä vaan. EIlen yritin hypätä pyörän kyytiin ja jaksoin vaivoin 7 minuuttia polkee jonka jälkeen luovutin. Tosin takana oli 2 päivän paasto. 

Tytöllä alko koulu hyvin. Yks tyttö (?) oli tönässyt hänet niin että oli kolauttanut päänsä maahan. SIt tyttö oli kaatunut ni että polvet oli kipeenä ja koti matkalla kompuroinut ni että rannetta sattui. KAikki tapahtui maanantaina. Ja kaikki erillisissä jutuissa. Mä en tota kompurointii sellai ihmettele, olen osannu oottaa sitä jo. Tytöllä on historiaa siitä niin vahvasti. Onneksi luita ei menny poikki ja mustelmilla ja pienellä pääkivulla selvittiin. Koulun jälkeen hän jo painui kaverinsa luokse. 

Olen tässä selaillu netin ohjeita ja kerällyt niitä koneelle ja myöhemmin tulostelen. Nyt yritän ettii vaan vaihtoehtoa hiivalliselle leivälle, kun en tiä tekeekö toi hiiva mun mahalle pahaa. Tosin teeleipii voisi joku kerta kokeilla, mut sitä ennen pitäisi ettii joku perunamuusi jahe pakkaus mikä on maidoton ja gluteeniton. Onkohan se joku mielihyvä tai vastaava, mut tossa lähi kaupassa ei ole ku pirkkaa ja euroshopperii. Ettisin myös pannukakun ohjeita yks päivä ja suureksi murheeksi huomasin että se taitaa olla aika vaikeaa tehdä gluteenittomana. Leipäohjeita olen ettinyt myös, niin hiivallisia kun hiivattominakin. 

Mutta tällä täällä mennään...

Kiitos vielä kerran ihanista kommenteista.

PS. kyl mä taidan vielä pitää tätä blogia hengissä...