
Täytyyhän sitä kuulolaitekinkin olla, niin kun taatalla


Heh, voihan siitä askartelupunoksesta tämmöisiäkin tehä
keskiviikko, 7. lokakuu 2009

Täytyyhän sitä kuulolaitekinkin olla, niin kun taatalla


Heh, voihan siitä askartelupunoksesta tämmöisiäkin tehä
tämä on jo 3:s blogini. eka on täällä ja sitten siirryin bloggeriin vuodeksi ja nyt tulin takas...
Kommentit