Olen maanantaina aloittamassa KELAn arvioinnin, tai millä nimellä se sitten kulkeekin. Epäilen, etten kauhiasti jaksa sen aikaa täällä pyöriä ja päivitellä. Mitä olen kuullu, aika rankkaa siellä on. Mulle rankkaa on pelkästään mennä sinne klo 8 ja tulla vasta joskus klo 16. Pitäkää peukkuja että jaksan sen n. 2 vko käydä tunnollisesti ja hyvin siellä.

Neitillä alkoi tänään KESÄLOMA. todistus on hyvä. Itse en ole nähnyt sitä vielä, mut olen kuullu asiasta.

Neiti päätti sitten aloittaa lomansa kiitettävästi karkaamalla isoäidiltään, kesken kauppareissun. Ja kun me ollaan täällä uudessa paikassa viellä, jossa tytöllä ei ole oikeastaan kun 3 paikkaa mihin mennä isovanhempien lisäksi. Hän oli päättänyt sitten lähteä siskoni luokse, kävellen. Ei siinä mitään, mutta tossa on TAMPEREENTIE ylitettävänä ja toinenkin tie. No tuntee tyttö nyt sitten sen, että meni tekee jotain tyhmää. Ja kun olen siitä painottanut hänelle. Ite tein saman jutun silloin kun olin hänen ikäinen. Täällä kans. Tosin olin leikkipuistossa ja isä lähti viemään kuvaani poliiseille. Täällä huoltomiehet ja siivojat etsivät mua. Kumpa tyttö ottaisi opikseen tästä, eikä ehdoin tahdoin meidän hermoja ja sydäntä koettele. Ite näin muutama päivä sitten unen tai sain tunteen, että jotain tapahtuu noille pikkuisille.

Olen tässä eilenkin ahkeraan koettanut neuloa tota neitin kesähametta. Välillä tuntuu että levennän sitä liikaa, mutta sitten ajattelen että ei sellainenkaan ole kiva, jos on ku farkkuhameet. Ja ku toi neiti voi sitten hameen kanssa polkea pyörääkin ihan hyvin. Katotaan mitä siitä hameesta sitten joskus tulee...

Nyt alkoi muuten metsästys... Prinsessa ja sammakko dvd on tullu kauppoihin. Lupasin tytölle sen, ku emme päässeet elokuviin sitä kattoo.

Mut eipä tässä taas mitään tämän erikoisempaa. Muutto tai tavaroiden purkaus sujuu, tosin eteiseen ajattelemani kaappi ei mahukaan. Eilen sain neitin huoneen siihen kuntoon että hän nukkui viime yönnä ekan kerran täällä. Tosin hänellä on va puolet huoneesta kytössä ja niin on olohuonekin käytössä va puolet. Omassa huoneessa ei ole ku sänky ja pirusti laatikoita.

Mut eipä tässä kai tämän ihmeempää tällä kertaa...