Tämmöinen löytyi kameran kätköistä  Onkohan tämä Mikaelilta tullu Iidalle SLAY paketti?

Mut uusi kierros alkoi jo ja pakettikin jo saapui. Kuvaan sen myöhemmin.

 

Tikit alkaa sulamaan pois jo. 4 tikiä on lähtenyt jo ja hirveä kutina välillä. Aloin eilen puhistaa haavoja 2x vrk, kun tuntui että jotain alko tulee, visvaa. Nyt sitten ei ole enää tullu. Haavojen päällä on teipit viel ja vaihdan ne puhdistaessa.

Eilen oli suht hyvä päivä ja jaksoin lasngea tehä ja söin sen heti pois. Tänään aamulla taas itkeskeltiin ja ei mikään tuntunut olevan kohallaan. Voimat kadoksissa ja asiat pyörii päässä.

Olen tänään ottanut askarteluakin hieman, aloin Iidan kans tekee ystävänp. kortteja. Mä tosin tein sellaisia nimppari ym kortteja ja Iida teki luokkalaisille ystiskortteja. Pitääkin kuvata ne ja laittaa tänne näytille.

Ihana oli huomata kun Iida tuli kuorosta illalla. Hä oli mummin kans käyny kaupassa ja tuonu mulle syötävää, ni ku olin pyytänyt. Tyttö ei siitä ollu iloinen, vaan siitä että hän pääsee johonkin leirille, tosin päiväleiri, ihan ilman mua tai isovanhempia tai tätiään.

Olen netissä haeskellut ja hieman kirjoista ja lehdistäkin erinlaisia käsitöitä itelleni. Harmikseni nyt mulla on jossain ihan uusia kirjoja.