28. pvä vielä aikaa pakata tavarat ja roudata ne. Samalla niin paljon aikaa on pimahtaa täällä ja kärsiä erinasteisista ongelmista.

Suurin ongelma nyt on maha. Eilen olin pelkällä nesteellä ja sain ilmeisesti sen aika paljon rauhotteu. Tänään olen uskaltanut jo 2 sosetta syömään. Tosin toinen sosepurkki teki sitten kivat turvotukset ym. Grr.  Maha on ku 9kk odottiasi. Painoa lähtee about ½-1kg per päivä. Jalat alkaa olee aika huonot. Pohjen lihaksia särkee ja polvia särkee.

Onneksi tämä on tuttua mulle jo. Kävin 3v. sitten tämän saman läpi. Silloin jouduin sairaalaan, tai pääsin. Paranin yhdessä yössä, että aloin syömään ja se pysyi sisällä, mutta reilu kk olin osastolla. Siellähän opin syömään salaattia ja kasviksia muutenkin. Aika ihmeellistä. Sitä ennen ne olivat mun vihollisia, paitsi porkkana.

Tänään pitäis noita kutsukortteja (aik.) katella. Eilen illalla liimailin niitä kukkia kiinni ja tänään tarvis kahtoo paljonko muutoksia ja liimauksia tarvii viel tehä.

Tänään voisi ottaa urakaksi myös noiden huivien päättelyn ja jos huomenna saisi ne sitten pingottamaan ja loppu viikolla tänne näytille. Sitten voisi muutenkin olla noita töitä tuolla näytillä ajastettuna. Pystyisi "päivittämään" tätä silloinkin kun en ole lähimailla.

Lorukorttejakin tarvisi lisää alkaa tehtailee, että sille synttärisankarille saisi. Tuulalle kortit laitan tänään. Saa äiti viä huomenna postiin sitten, jollen ite kykene menee.