10 päivää olen nyt ripuloinut, eikä loppua tunnu olevan. Odotan vaan sitä päivää, kun sisuskaluissani ei ole enää sitä tavaraa. 

Olen "raportoinut" lääkärille tilastani ja hän ihmettelee. Hän puhui jostain mahalääkärille puhumisesta. Toivon suuresti että tiistaina, kun näen tämän lääkärin, ni hän kertoo, että joku haluaa auttaa mua, vielä. En kestä kauan enää tätä. Nyt jo voimat on aika finaalissa ja päätä on särkenyt kivasti. Ja kun päätä sattuu, ni silloin ei voi tehä käsitöitä ollenkaan. Tosin ei mun tee muutenkaan pahemmin mieli tehä mitään käsitöitä. Van jotain pirun helppoa ja yksin kertaista. 

Työväenopiston kurssikin alkoi reilu 2 viikkoa sitten. Eka tapaaminen meni penkin alle, olin 3 minuuttia siellä. TOisella kerralla olin peräti 15-20 minuuttia ja sain aikaiseksi 2 saumaa tytön kalsareihin. Kunnes lähin mahani vuoksi pois. ENsi kerralla en menekään ehkä', sillä samana iltana äiti on puukannut tytön aikuisten kutsut. 

Onko jollakin tietoo, kun netti ei kerro, mitä tarkoittaa, jos maksa-arvot on matalat. ? Mulla oli jouluna matalat, mut epäilen että ne on laskenut entisestään. Lääkärille taidan olla ensimmäinen potilas, jolla on näin alhaset arvot. Yleensä siis ne on korkeat (juopot ym). Pitäisikö tässä sit alkaa ryyppää? Olen myös sitä miettinyt, jos noi arvot ja maha ovat yhdessä?