en mä täällä hissuksiin ole ollu. Leipää, tai sämpylöitä, olen leiponut joka viikko melkein. Nyt on uusi aluevaltaus, sillä mahani tai suolisto alkoi hyväksyy gluteenia, paitti ruista. Olen sit kerännyt netistä erinlaisia sämpyläohjeita ja olen itekin niitä keksinyt. Harmi va, kun en ole ylös ottanut ohjeita. mut jos yrittäisin jatkossa ottaa, ni ehkä joku muukin voi hyötyy niistä. 

Käsityö rintamalla. 3 sukat on puikoilta päättelykeijua oottamassa. muutama sukka on puoliksi valmiit. Olen oppinut omanlaisen aloituksen varpaista. Mun täytyy vielä kattoo, ettei se ole samanlainen mitä täällä netissä on. Niistä netin ohjeista en saanut selvää, va kokeilemalla oppisin. 

Terveys... oma terveys menee ylä ja alamäkee. Sain lisäkilpirauhasen liikatoiminnan. En tiä asiasta yhtään mitään. Lääkityksenä on kalkki + d vitamiini. Kroppaa sattuu ja tämä päivä on sellainen taas, ettei pysty istuu eikä kävelee. painoa tulee koko ajan, enkä jaksa keskittyy siihen mitä suuhuni aina laitan. Yritän syä terveellisesti, mutta syön liian vähän ja väärin. 

Isän terveys huolestuttaa. Reilu viikko sitten pelastava tyttäreni teki oikein ja se laittoin pyörät pyörimään taas. Vielä pärjäämme kolmeen pekkaan. Työtä tämä tarvii, mut hyvin ollaan selvitty.