ei erikoista kerrottavaa, virkkauslangan loppu tuli tuhottua.

Mun koettelemukset sitten ei tunnu loppuvan kirveelläkään. tiistaina  kävin lääkärissä, kun silmä on kipee ja vuotaa. Valvosin ma-ti yön kivun takia. Kuulemma siinä on virus tai tulehdus, mutta sille ei tehty mitään eikä mitään annettu. On vaan odotettava muutama päivä. Ja sanonko minä ja mitä?

Tänään soitin taas uudeleen että silmä on punainen kun kravulla ja kipee. Pelkkä kävely kotona saa kipua, kun tuuli tai virta ottaa ja pimeessä tarvii olla, ettei kipua ole. Sain torstaiseksi aamuksi sitten ajan.

Kuulemma mulla on iso kipukynnys, kun kestän korvien puhkeemisen ja viime syksynä mulla oli ihmeen äänen lähtö, joka osoittui kurkun tulehdukseksi, jonka kipua en tunnistanut ollenkaan. Eihän mulla ole nytkään tossa silmässä kipua, muuten kun sit, jos liikutan näköä tai jos virta osuu siihen.

Sanoin hoitajalle puhelimes, et ehkä mulla on vaan niin paljon joka päivä kipua, että tämä on pientä. Se miten tämä on vrk:ssa kehíttynyt, voi olla että en tiä missä huomenna sitten olenkaan enää.

Tyttö tuli koulusta tänne kotio, kun taata oli jumpassa ja mummi töissä. Tyttö totesi ja ihmetteli, miksi äitillä on punainen silmä ja miksi se on niin kiinni.

Maanantaiset tytön juhlat meni ihan hyvin, vaikka ei suuria kekkereitä sitten ollukaan. Tyttö oli ainakin tyytyväinen ja sai lisää paperia ym.

eilen tuli tytölle SLAY lähetys.