Kiitos kommenteista <3

Meillä ei murheet lopu... mut sen jo jokainen tuttu on jo ymmärtänyt. Pitää vaan jaksaa taas tämäkin ja toivoa ettei ole mitään vakavaa.

Mun omat maha/suolisto kivut/krampit on nyt ehkä hieman rauhottunut taas. Huomenna tulee viikko, tai tänäänkö? Eli nyt tänään alkoi 7 päivä kun olen vehnättömällä. Hieman se on hakemista ja vittuuntumista ym, mutta hyvin olen selvinyt. Teen risottoja iltaisin melkein ruuaksi ja sitten jotain muuta. Nyt saan käyttää luovuutta mitä lisään risottoon. Eilen lisäsin kasvis ja peruna suikaleita (kuva myöhemmin). Viikonloppuna leiposin suklaamuffineja (kuvaa ym myöhemmin). Tosin niissä kävi niin että tein 6 isoa muffinia ja söin ne ja yhen pikku kakun, jonka laitoin 3 osaan ja yhen osan söin eilen jo. No tänään hain taas lisää jotain jauhoja ja teen jotain pakkaseen itelle. Harmittaa vaan, kun gluteenittomissa jauhoissa on vehnätärkkelysta, joten en voinut ottaa. Piti sit ottaa soija-, riisi ja maissijauhoja. Kaipa niistä jotain saa loihtia, jollei muuta niin riisijauhosta saa riisivelliä ja sitä voi ruuan tekoon käyttää.

Mulla taisi iskeä joku kiva flunssa. Tai elimistö taistelee vissiin sitä vastaan koko ajan. Kurkku meni eilen kipeeksi ja nenä valuu enemmän mitä ennen. Pää alkaa painaa miljoona kiloa ja kroppa muutenkin on kipeenä. Tulis sitten kunnolla oikee, tosin pelkään va, kun on noita rintakipuja edelleen, ni että ne pahenee. Mut katotaan.

Jotkut LIVEnä on mulle sanonut ja isäkin aamulla tuli 3:n kännykän kans meille, että kelloja olis siirretty. Mutta ei se mun nukahtamiseen ole vaikuttanut mitenkään. Eilenkin kello oli 3 yöllä, kun sammutin valot. Oli pakko, kun ristikkolehen ristikot loppui kai ja eikä ole kirjastosta uutta kirjaa (sarjista) haettu ja luin jo tytön jonkun JOULUMAAN tonttukirjan. SIihenkin kirjaan meni vaan 3 iltaa, vaikka oli aika paksu. Mitähän sitä illaksi ottais? Olen hidas lukemaan, mut nyt olen huomanut että mussa on joku "peikko" joka laittaa mut lukee ja lukee, enkä voi lopettaa. Kun ei väsytä, ni miksi sitten lopettaa.

Tänään alkoi lapaskuu sitten munkin osalta, katotaan miten onnistuu. No onneksi iltaisin pystyn tekee kässätöitä ja neuloo lapasia sitten klo 17- about 1-2 yöhön. Kokeilin, kun löysin vanhasta lehdestä, jotain pöllöheijastimen tekoa. En mä siitä ymmärtänyt hölkäsen pölähtämää ja varmaan ei auttanut sellainen, että aloin tekee klo 1.30 yöllä niitä. Mutta eilen kun taas katoin ja tein lisää, niin ehkä ne joltain näyttää. Tosin hauskaa on, kun heijastimien kooksi tulee sitten n. 7-11 cm, näkyy sitten hemmetti!!! No ei ne kokonaan heijasta, ajattelin pöllön silmät laittaa heijastamaan vaan ja ehkä johonkin kohtaan ruumista, mut en kokonaan. TÄytyy laittaa tänään äitin mukaan, jos se prässäisi ne, kun mulla ei ole lautaa, minkä pääl prässäisin...