Jokunen ehkä on jo FB:n puolelta huomannut tässä lähi päivänä, että mulla on pienoinen hiiri ongelma. Välillä saan asiat hoidettua, sillä että äiti kiikuttaa "rottansa" tänne mulle, mutta nytkin mulla on oma hiiri, niin on koneella oleminen hieman ongelmallista. Mun oma hiiri meinaan taitaa olla pikkuisen rikki, kun ei suostu kontaktia ottamaan. Tästä syystä en tänään pysty paljon mitään tekee täällä, tai pystyn mä, mut en viitti hermojani laittaa siihen että joudun painelee miljoona kertaa että haluan jonnekin tai joudun arpoo, siirtyyko toi hiiren liike johonkin mihin haluan.

Iida on saanut kaikki SLAY lähetykset. Kuvaan ja laitan tänne heti kun saan edellisen asian hoidettua taas eteenpäin.

Äitin tilaushuivi on nyt siinä tilanteessa, että sain kerrokset tehtyä ja reuna olisi vielä tekemättä. Su asti olis aikaa, joten huominen vielä ja on oltava kunnossa.

Kortteihin olen tarvikkeet hommannut jo, kasata pitäisi vielä.

Lorut ovat nyt ollu hieman heikoilla jutuilla, mut jatkan niitä tässä taas.

Oma jaksaminen on taas ollu hieman heikkoa. En käsitä. Olen syönyt ihan hyvin, siinä määrin mitä ennen olen syönyt. Jotenkin vaan en jaksa. Jaksan hetken ja sitten en enää. Teenkin pienissä erissä kaikkea. Siivoilen täällä välillä, sitten lepään tai teen toista ja sitten toista ja toista ym. Inhottavaa tässä on nyt se, että en tahdo oikee jaksaa istua enää tossa tuolilla, mis teen käsitöitä. En sit tiä, tappeleeko mun kroppani jotain virusta vastaa tai mistä.

Muutenkin tarvis tilata lekuri. On taas jalka alkanut vaivata. Mullahan on ollut jalkavaivoja jo kauan. Ekan kerran leikattiin joskus 12 vuotiaana nilkka. Sitten amiksessa polvi. Sitten tossa 05 tai 06 leikattiin ekana molemmat polvet ja sitten 6kk päästä toinen nilkka. Nyt sitten toi vasen polvi on alkanut temppuilee. Muljahtelee ikävästi välillä kesken kävelemisen. Eilen kun hain juotavaa ja seisoin, oli todella ihana olla, ku polvi muljahti. Siinä sitten hiukan aikaa mietti, kestääkö astumisen. Onneksi kesti, mutta kyl siinä on koko ajan sellaista häiritsevää kipua, mutta ei lääkinnällistä. Grr...

Äiti kävi viikolla ostamassa hieman nappeja. Pyysin jos kattoo jotain sellaisia pieniä, joilla voisin alkaa noita lapasia koristelee. Niitä taisi sitten tulla yli 600 kpl. Eilen illalla lajittelin ne pusseihin, että löytää. Tänään yritin jaksaa vanhoja nappeja lajitella, mut en jaksanut kauan.

Kiva että on pääsiäinen, kun maksu tv:t näkyy ilmaiseksi. Nytkin telkkari pauhaa KINO TVtä. Pitäis kohta varmaan Iidalle huutaa sisälle, jos haluaa tulla yhtä elokuvaa kattoo, ötökän elämää muistaakseni.

Mut eipä tänne tämän erikoisempaa kuulu tällä hetkellä. Toivottelen teille kävijöille

HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ!!!