AURINKOISTA JUHANNUSTA

 

En tiä koska seuraavaksi tulen tänne. Pitäisi todella alkaa kovemmin ettii sitä kameran laturia, että saisin kuviakin kameralla otettua. Siinä on akku niin loppu, että ei saa mitään tehtyä.

Mulla loppui kuntoutus tiistaina ja olen eilen taas ollu mahaongelmien kanssa. Ehkä se paine ja stressi tai sitten se, että uskalsin tiistaina syä hieman enemmän mitä ennen. Oli mitä oli.

Kiinnostus on vallan mainio, just joo. Etenen kun etana joka asiaan. En mä kotona ole koko aikaa ollu. Eilenkin kävin vanhempien luonna kahvituksessa. Tänään tässä pitäisi lähteä kauppaan käymään. Muutama juttu on vielä ostamatta.

Neitin kanssa tulee juhannus vietettyä. Grillitassuja ja makkaraa on ostettu ja dvd:tä on haettu laatikoista. Pelejäkin on katottu, et kyl niillä pitäisi aika saada kulumaan. Olen uhkaillut että joisin siideriä, mutta taitaa käydä niin että, ostan sitä "ilolientä" tänään kaupasta, mutta se voi jäädä notkumaan jääkaappiin. Siinä tarvii olla se oma fiilis, kun alkaa juomaan. En tosin voi kamalasti ottaa, kun neiti on kotona, enkä taho että muutun erinlaiseksi. Olen ite pienenä pelännyt, kun isä on juonut, vaikka hän ei väkivaltainen ollukaan, mut silti olen pelännyt. En taho tyttöni kokevan sitä pelkoa ja itkevän itkensä uneen.

Mut kaipa mun tarvisi alkaa lähtee sinne kauppaan ja sitten alkaa tehä risottoa vaikka itelle ruuaksi. Ostaa jotain riisin kanssa kaupasta.