Minä olen ihanan pehmoinen, kuulemma. 

Minut ristittiin ekana rokiksi, mutta nuorempi nimesi minut sitten raidaksi. Olenko minä sitten rokki raita :) 

Etsin vielä kotiani, jään muiden kanssa odottamaan sitä.

Minun silmäni on liimattu.

 

Ulkona on hieno ilma, ei lämmin eikä kylmä. Ihan sopiva mulle. Harmikseni vaan päätä tuntuu vihlovan ja se enteilee ihanaa pääsärkyä, tosin jos pelaan kortit oikein, ni sekin lähtee, ennen kun tulee. 

Neiti on niin paljon mennyt ja tullut täällä. Hänellä on aihetta iloon, sillä häneltä otettiin raudat (tai kitalakikoje) pois tänään. Ja hän haluu näyttää jokaiselle suutaan. Harmikseen hänelle on yks ien tehnyt tenän ja siksi joudutaan 6kk päästä mennä takas. Ja muutenkin täytyy seurata sitä ikenen tilaa. Täytyy toivoo että ei tuu mitään tulehduksii tai semmoisii.

Olen yrittänyt siivoilla täällä, mut kauan en jaksa tehä yhtä juttua. Mutta kaipa se joskus täällä siistiltä näyttää...