• puuhakirja
  • kännykkäaskartelu pakkaus
  • muutama kuviopaperi
  • kortti

Mahtoko siinä ne olla? Iida askarteli heti kännypussin mulle kuulemma, vaikka hänellä itelläkin on känny.

Kuva on neitin oma ottama ja siksi kaukaa. Kumpa oisin kattonut miten kuvan oli ottanut, ni olisi tullu selvempi.

Kiitos slay.

Lisäsin muutamaksi päiväksi tänne kuvia mm. neitin askarteluita. Olen sen verta heikossa hapessa, etten pahemmin jaksa tällä hetkellä. Tänään kävin kyläilemässä, mutta sekin oli aika tuskaa. Väkisin join teekuppini tyhjäksi. En va tiä mikä nyt kropassa on vikana ja miksi olen näin. Mulla ei ole yhtään kuuma, vaikka ulkona on helle. Mulla on ihan hyvä oltava. Eilen alkoi päätä särkee ja jatkuu. Lääkettä en ota, koska tiedän ettei se auta. Otan sitten ku en enää kestä. Menen kai kohta nukkumaan ja katon jos sitten saan kerättyä tarpeeksi voimia jatkamaan päivää eteenpäin...