Mulla on aika paljon ollut hirjaiseloo täällä, joskus olen jotain töistäni laittanut tänne, mut muuten olen aika hiljaa ollut. TÄällä on paljon tapahtunut. Perhetilanne on hiukan pulmallinen ja siitä syystä vie energiaa aika paljon. Kässäjuttuja teen tai yritän tehä aina jossain välissä, mut ei aina jaksa kun kerros silloin ja kerros tällöin tehdä. 

Nyt olen ollu keskittynyt mökille saamaan syksyksi lapasia, jämä langoista ja puretuista langoista. Sinne kun ei tarvvii mitään erikoisen hienoja kuulemma viä, kuhan lämmittää silloin jos tarvii. 

Olen myös ottanut aikaa ja alkanut noita valmiiksi tehtyjä töitä tekemään loppuun. Mulla on siellä täällä töitä puolvalmiina tai sit aloitettuna. 

Niin perhetilanne... Oma terveys on mikä on. Mikä voi vakavasti masentuneella olla. Yritän pärjätä jokaisesta päivästä. Hirveen vahva väsymys on koko ajan päällä. Väsymys voisi hiukan auttaa, jos söisi enemmän, mut kun ei ole ruokahalua eikä jaksa tehä oikee ruokaa. Olen yrittänyt tehä ees lämpimän ruuan kerran päivässä. 

Vanhemmat sairastaa. ISä on nyt saanut olla vissiin 2 viikkoa kotona. Äiti on eilen ollut lääkärissä ja on saikulla. Että nin täällä. 

Tytöllä on tänään suuri päivä ollut aamulla. Hän on kuullu mihin luokkaan hän menee ensi vuonna. Hän siirtyy yläasteelle, mut koulu ei onneks vaihdu, mut kaikki muu vaihtuu. Pienestä tytöstäni tulee iso nuori neiti. Olemme veittäneet välillä kahden keskeistä aikaa ja tässä kuussa menemme kahdestaan ekan kerran elokuviin. 

Mut toivottavasti täällä joku jaksaa käydä kattelemassa. Kylmä aina silloin tällöin tätä päivitän.