Löysin Kikalta tälläisen, tosin hän sitä hieman vihjasikin. Olen näitä ANNA HYVÄN KIERTÄÄ juttuja nähnyt muiden blogeissa, mutta en ole uskaltanut osallistua. Nyt Kikalla uskalsin.

Lupaan askarrella tai ommella tai virkata, pistellä, neuloa jne.. kolmelle (3) ensimmäiselle tähän viestiin kommentoivalle!
Lahjan/yllätyksen saat vuoden  aikana, viimeistään joulukuussa 2010
Samalla liityt itse ketjuun ja ilmoittaudut omassa blogissasi laittamaan hyvän kiertämään kolmelle ensimmäiselle.Lupaan askarrella tai ommella tai virkata, pistellä, neuloa jne.. kolmelle (3) ensimmäiselle tähän viestiin kommentoivalle!
Lahjan/yllätyksen saat vuoden  aikana, viimeistään joulukuussa 2010
Samalla liityt itse ketjuun ja ilmoittaudut omassa blogissasi laittamaan hyvän kiertämään kolmelle ensimmäiselle.

Sit olen Facebookiin saanut muutamia uusia kavereita. KIVA. Nimeltä en näitä uusimpia tunne, mutta kaipa sitä joskus tuntee. Mulla siis on myös facebookis profiili, jos joku haluaa kaveriksi, ilmoittele va.

Iidan SLAY paketti on Itella hävittänyt kai, kivaa.

Kameran laturi on EDELLEEN kadoksissa. Mihin kummaan sekin on todella mennyt. Olen Iidallekin jo sanonut että kattelee tavaroistaan, jos löytäisi.

Tämän vuoden hauska uusi tuttavuus, virkkuukoukku, on ollut todella ahkerassa käytössä kotona. Äiti soitti eilen että tarvis yhet pyörypuikot. Mulla kun niitä on kotona. Sanoin että sen ku lainaa, kun olen nyt ton koukun löytänyt.

Viime yönnä kello tais olla jotain 4 kun sain unesta vasta kiinni. Koskahan mahan tänä yönnä nukahtaa. Ehkä tällä kertaa alan todella kämppää siivoo yöllä, jollei nukkumatti tuu. Viime yönnä en viitsinyt, kun Iida oli kotona.