blogaaminen, kirjoittelu ja kuvaaminen on hiukan jäänyt kun mulla on koko ajan flunssan oireita, mut ei flunssaa. Alku viikosta kurkku oli 4 päivää hiukan kipee. Päätä on jomottanut. Yskittää aina välillä ja nyt nenää valuu ja ei valu. Tähän kaikkeen sitten vielä se, että aivastelen ihan sairaan paljon koko ajan.

Olen silti neulonut tai virkannut ennemmin. Eilen laitoin neitin villasukat puikoille ja huomasin että jaksoin yhen illan aikana neuloa 2 varret ja yhen kantapään. Tänään sit siitä jatkuu ja ehkä jo alku viikosta sukat menee käyttöön. 

Ompelukone on huristellut tänään. Sisko tarvis 2x2 verhoa lastenhuoneeseen, toiset oli jouluset. Samalla sit ompelin ja lyhensin mun housuja. Vielä pitäis 2 nojatuolinpäällistä ommella ja yhen valoverhot. 

Muuten täällä menee aika kehnosti. Olin viikolla lääkärissä ja nyt mulla on viikko aikaa miettiä, aloitanko joko lisäksi tai kokonaan uuden lääkkeen. Samalla miettimisessä on, aloitanko taas työterapian, missä olin joku vuosi sitten. 

On täällä muutakin tapahtunut, mut en ala tässä sitä sanomaan. Mut ikäviä juttuja. Mut eteenpäin mennään, sano mummo lumessa. Mä olen vahva ku muuri ja pysyn pystyssä paremmin kun pisan torni. 

Mut kaipa tänne kuviakin taas joskus tulee, ku jaksan ekana kuvata.