pitääkö enää sanoa mitään?

langan tuhoamista ja joulua ajatellen

 

sinä tulit häiritsemään minua ja aloit pelottaa.

En tienyt olitko pahan teossa va ihan huviksesi.

Voi olla että olit eksynytkin.

En ajatellut. Halusin sinut pois, koska pelkäsin ja tiesin että ennen en saa unta.

Monen kertaa yritin häätää sinua, mutta tuloksetta.

Et ymmärtänyt mitä ajoin takaa.

Lopuksi päätit mennä maistaa mitä mun teekupissani oli.

yritin häätää sua monet kerrat, kun en pidä siitä että joku muukin käy mun kupissa, kun minä.

Otin paperinipun ja laitoin rauhallisesti kupin päälle, ettet vahingoitu.

Laitoin varoiksi lasin päälle.

Jonkin ajan päästä aloit kertoa että jäit nalkkiin ja haluat pois.

Mua alkoi ahdistaa mutta ajattelin ettei sulla ole siellä hätä.

Sulla on hieman sokeria pohjalla ravinnoksi.

Menin nukkumaan.

Aamula tulin sitten katsomaan miten voit,

ei kuulunut äänähdystäkään joten pelkäsin että olen vahingoittanut sinut.

Raotin papereita ja sinä lähit iloisesti lentämään jonnekin.

Ehkä pelkäät mua nytten, koska tein sinulle ilkeää, koska sua ei ole sen koommin näkynyt.

Olen iloinen että olit vaan KÄRPÄNEN,

etkä AMPIAINEN

 

Eilen aloitin tekee kisujen lisäksi ja palapeiton lisäksi tälläistä. Harmi vaan, kun ei kerrottu minkä kokeisilla puikoilla tekisin, mut päätin aloittaa vaan n. 3mm (?) puikoilla. en ihan jaksanut eilen tehä loppuun kun langat meni solmuun ja kiertyivatä. Mulla kun ei ollu lähellä vaaleanp. lankaa, niin laitoin sen tilalle VALO ANNIA. Sitten olen miettinyt, onnistuisiko tai voiko pojillekin samanlaiset tehä, laittaisi vaan kukan tilalle vaikka ns. nauhat ketjusilmukoista tai jotain siihen tyyliin.

Grr. päässä raksuttaa niin paljon kaikkea, ettei pysty lokeroimaan oikeen.

Olen viikolla aloittanut pojalle rasvaamaan anturat (?) tai mitkä ne on, kun jalkapohjassa on, missä ei karvaa. )Valkovaselinilla. Vaarallista se ei ole, kun sitä voi ihminenkin laittaa huuliin. Se on aika hajusteeton ja paksua. Vaikka poju nuolisi sitä heti, niin ei se saa sitä pois. Ollaan nyt 3-4 kerran jälkeen huomattu että anturat ovat kun silkin pehmeät, kun vauvan peppu :D. Rasvaan aina, kun poju on meillä, läpi talven, sillä tuleva pakkanen ja jää ja sora saa haavoja pieniin tassuihin. Jos tää auttaisi hieman.

ANTEEKSI kiroitusvirheet ym. Kynnet ovat liian pitkät ja kirjoittaminen on hankalaa. Samalla tarvii olla katse monessa muussa paikassa. Pitäisi jostain ettiä sopivat kynsisakset, että saa kynnet lyhyemmäksi. Sitten tarvis mennä pikku hiljaa leipoo yks kakkupohja...