Äitin kaapista löytyi tälläistä lankaa ja halusin siitä pipon neitille. En tosin tiä käyttääkö hän sitä ikinä, mut tulipahan tehtyä.

Flunssa alkaa hellittää, kai. Vielä on sellainen kaamea väsy päällä, mut silti haluaisi jotain tehä. Hieman sekava olo.

Jospa tänään tekis lihaperunasoselaatikkoa, tai jotain potusta ja jauhelihasta. Pakko alkaa syä pikku hiljaa kunnolla ja alkaa kotia hoitaa. Tuo mun huone on vieläkin muuttolaatikoiden peitossa. Jos tänää yrittäis täs pikku hiljaa alkaa mennä kattoo ja siirtää sen pöydän sieltä toisenlaiseksi ja kasata siihen laatikot. Sit alkaisi tehä tilaa että saisi yhen kaapin kasattua ym.

Pojukin ilmeisesti tulee seuraksi tänään. Sen näkee tässä tunnin kahen sisällä.

TYtöllä tuli eilen koulusta lappu, että hänen ope järjestää jotain liikuntakerhoo koulussa. Ilmoitin neitin sinne. Hieman epäilyttää, kun hänellä on jo ke kuoro ja to olis mahollisuus diskotanssiin ja su pyhikseen. Mut katotaan nyt. Parin viikon päästä alkaa mun ompelukurssit tossa lähi koulussa.

Noita tilkkuja olen täällä iltaisin virkannut ja TÄNÄÄN saan alkaa toteuttaa sitten käytännössä sitä tiimalasikantapäätä, jota olenkin harjoitellut täällä. Pitäisi siskon pojalle sukat saada tehtyä, kun hänellä on synttärit muistaakseni 8. pvä. TYttö on langat valinnut jo. Saa nähä mitä siitäkin jutusta tulee sitten. Niin tänään Alkoi se SUKKASATO, jossa mäkin yritän jotenkin pärjäillä.

Jassoo, ulkona tulee vettä ku Esterin jostain. Oli toi ilmakin sen enteili.

Mut mä jatkan matkaani eteenpäin, lyön päätäni seinään kun tuntuu että kaikki vihaa ja ohjailee mua hieman liikaa.. Olen fb:ssä eilen kiukutellut ja purkanut asioita, koska kavereina on niin siskoni kun äitini. En jaksa jankuttaa suoraa heille, vaan on helpompi julkisesti kirjoittaa nettiin. Onneksi kaikki läheisimmät ystävät siellä ymmärtävät mun tilanteen ja ne tekstit, mut sitten taas täällä netti maailmassa ei ehkä ymmärretä. Kaipa he osaavat sitten kysyä asiaa jos mietityttää.