Tiedän että on tänne jäänyt laittamatta asioita, mutta yritän sen slay paketin laittaa tossa. Samoin Kikankin paketin.

Mutta nyt on asiat niin, että olen menossa perjantaina leikkaukseen, vihdoin. Olen joutunut tässä järjestelemään asioita mm. tyttären hoitoa ja kouluasioita ym. Koti asiat tarvii laittaa kuntoon. Varmaan 2kk olen yrittänyt siivota kämppää kuntoon ja keskiviikkona se tarvis viimeistään olla valmis.

Teen ja laitan kaikki ajallaan.

Kiitoksia kun olette jaksaneet kysellä ja laitella kommentteja. On ihana lukea tai nähdä että joku täällä jaksaa jotain kirjoittaa.

Ai Niin. Osallistu Anna hyvän kiertää...

Ja vielä sellaista, että mun sähköposti osoite tulee ilmeisesti vaihtumaan. Alan viikonloppuna tai ensi viikolla purkaa sähköpostiani ja laittelee uutta ositetta tai jotain. Täytyyhän sairasvuoteella jotain tekemistä olla.

Tästä syystä kävin tänään hankkimassa isomman telkkarin ittelleni, tai meille. Ja netti liittymän.

Käsitöistä sen verran. Olen tehnyt muutamia lattianpesimiin sellaisia päivä. Äiti kokeili yhtä eilen ja innostui. Äitini ei paljon kehu mun käsitöistä tai tekemisistä, mutta tästä yhdestä vaihtojutusta kehui. Kuulemma lattiat meni puhtaaksi todella hyvin, ehkä jopa paremmin kun hänen omansa pesin. Lisää potkua tämä käsityö sai muhun ja jatkan tuotekehitystä, sillä pesin on aivan liian iso. En ottanut huomioon, että puuvilla venyy, kun kastuu tai ainakin tämä laatu teki sen. Mut onneksi omistan 3 lattia pesintä, 3 eri kokoa. Katsotaan, koska äiti alkaa koputella olkaani ja pyytää itselleen samanlaista. Itse aijon kyl tehä enemmän kun yhden pesimelle, ehkä jopa 5 riittää ja samalla voi ajatella että tänään olis sininen päivä pestä lattioita ja huomenna keltainen :)

Anteeksi tämä hieman huonoa suomen kirjoitus.