Ettei ihan kuvattomia postatuksia ala tulee, niin tässä hiukan esimakuu mitä mä tehtailen puikoilla...

Peiton tekeleestä jää jämälankojen jämälangat. Niistä neulon tytölle isoa (tai aika iso) seinän vierus tyynyä. Hyvää väriterapiaa 

Sukkapuikotkin tuottaa tällä kertaa tälläiset tossukat. Just mun väriset, unisukat. Mahankohan ottaa itelleni 

 

Ajastan nyt muutamia töitäni tänne, että saan sitten niitä näytille. 

Eilinen päivä oli niin kaamee mulla. Hirvee väsymys ja siitä seurannut toivottomuus ja itkuisuus. Mutta silti tyttö oli yön mulla ja aamulla jaksoin hänet herättää ekaan koulupäivään. TOivottavasti tämä väsymys alkaisi pikku hiljaa hiipuu. Ei riitä yössä tunnit mun nukkumiseen. Sitä kun en tiä, johtuuko mun lääkityksestä vai mistä tämä väsy. On ihanaa saada öisin nukkua 10-12 tuntia, mut sit se ei ole ihanaa, kun sitä unta haluais jatkaa päivälläkin viel. Nyt tänään sit ku olen herännyt 8:ltä ja joutunut nukkuu sen 8 tuntii yöllä va, ni päätä särkee ja nuokun tässä. Mikään ei tunnu olevan hyvin.