Ihana viileys vallannut ulkona, mut kuinka kauan. Onhan toi lämpökin kivaa. 

Ite olen hiukan hiljaiseloo elännyt täällä puolella näyttöä. Olen antanut ajastuksien tuoda töitä teille näytille. Muut työt on iso kasa kuvaamatta, vaikka kamerani löytyikin jo. 

Olen vaan isästä ollu huolestunut ja nyt sitten olen injektion jälkeen itessäni huomannut käsien ja jalkojen puutumisia monia kertoja päivässä/illassa. Ehkä mun kroppa vaan kertoo että on ylikuormitettu tällä hetkellä jo liikaa ja jotain tarvii tehä. Että ei se ihmelääke kerran kuussa lihakseen tee onnelliseksi. 

Mut kai mä tässä menen pikku hiljaa. Pitää ottaa taas elämästä kiinni. TÄllä kertaa mieli on aika hyvä, mut muuten kroppa on aika kipuinen, käsist eniten. TOsin tohon käsiin voi olla syy se, et olen tässä viikonlopun aikana  virkannut 2 mm koukulla yhen 21x21 cm kassin. Hiukan liikaa taisi olla käsille. Mut kassis kokoamisen jälkeen pääsee langat taas puikoille ja varrettomii sukkii tulee tai sit sukkia varrellisina.