Kamera on ollut matkalla ja on edelleen matkalla Helsingissä, joten en saa mistään kuvia :( , Mutta saan kameran tänään tai varmaan viimeistään huomenna itelleni taas :)

Tänään on taas kipupäivä, tosin kivut johtuvat vaan sukupuolestani. Mutta onneksi osasin oikeen aikaan ja oikealla hetkellä ottaa lääkettä siihen ja se auttoi jo puolessa tunnissa. Silti on ikävä tunne ja olo selässä ja jaloissa. Onneksi tämä on kohta ohi taas ja saa monta päivää olla ok. Katotaan tekeekö tämä saman mikä viimeksi, että laskee vp matalaksi.

Olen ruokaa yrittänyt keksiä ja tehä. Leipoa pitäisi kaappiin, kun vanhemmat kumminkin täällä käy kahvittelemassa. Harmittaa toi pakastimen puute, mut kaikkeen oppii. Viikolla pitäisi koipireidet paistaa ja syä, onneksi on pottua ja porkkanaa jääkaapissa vielä.

Eilen laitoin ton kuntopyöränkin kuntoon ja poljin heti 5 km sillä. Ihmeen rennosti ja kivuttomasti sekin meni. TÄnään en viitsi näiden kipujen takia alkaa, ennemmin olen vaan.

Ulkonakin on kuulemma kuumaa. Laitoin aamusta parvekkeen oven jo auki. TÄällä on muutenkin tunkkanen ilma ja kamala haju. Roskiksen eiliset potun kuoret ym haisevat. Pitäis tänään sitten nekin mennä roskiin kiikuttaa haisemaan. Mun keittiössä on koko ajan about 30 tai yli lämmintä.

Yöllä ja eilen illalla täällä on satanut, Onneksi ei ukkostanut. Muutenkin pelkään sitä, niin ei sitä tarvii tänne tulla. Onneksi täällä päin ei pahemmin ole ukkostanut. Ehkä muutaman kerran kesässä. Tossa kun Hangossa oli se tulipalo, jyrisi täälläkin muutaman kerran. Sekin sai mun pasmat niin sekaisin kun voi saada vaan.

Yläkertaan johonkin tuli eilen piano ja voit vaan arvata, paljonko täällä pimputetaan. Aluksi sillä soitettiin ihan hyvää ja kaunista musiikkia, mutta nytkin kuuluu "pim pim pimpimpim pim...." Grr...

Pitäisi alkaa jatkaa metsästää yhtä kirjastonkirjaa. Mun mielestäni mä olen sen palauttanut, mut sielt tuli lappu jo etten ole. Palautin samalla varmaan 20 kirjaa ja epäilen sen palauttajan kämmänneen. Mulla on kirjat yhessä paikassa koko ajan. Ja enkä löydä siitä. Olen äitin kanssa ettinyt kaikki kirjahyllyt ja lipastotkin, eikä löydy. TÄytyy äitin kans miettii mitä tehä asian kanssa. Äitillä on ennnenkin näin käynyt, joten ei ole mitenkään erikoinen tilanne.

Pitäisi varmaan alkaa pikku hiljaa jotain askartelee myös. Alkaa tehä mieli, mutta toi pöytä on laatikoiden vallassa. Mutta kun koulut alkaa, alkaa myös ehkä taas synttärisuma. Tytön luokka kasvaa 18 oppilaasta melkein 25. Joten voi olla että kutsuja tulee. Eka synttärit on tossa jo muutamien viikkojen päästä, kun tytön kaveri mummin pihalta töyttää vuosia. Äiti hermoili mitä sille antaa ja sanoin että mullahan on barbien hameita "varastossa". TÄytyy nyt kattoo sit.

Mut eipä tänne tämän ihmeempää. Netissä pyörin ja tuolla FB:ssä. Taustalla pauhaa EM-kisat, joten selviin jotenkin järjissäni. Mieli on surullinen ja toivoton, mutta kaipa se tässä hammasta purren mennään. Maha on ainakin ihan ok nyt *koputtaa tai hakkaa puuta suuresti*.