Olen saanut tehtyä käsitöitä, neuloen ja virkaten, täällä päässä. Sain just puikoilta Puro- langasta kokeiluksi tossut. Huomenna laitan ne pesukoneeseen ja katon mitä koneesta sit lopulta tulee takas. 

Kämmekkä (tai miten lie kirjoitetaan) ovat päättelyy vaille valmiit. TOiset (pienemmät) ovat parsimista vaille valmiit. Ehkä joko tänään illalla otan ensimmäiset pois puikoilta tai sitten lähi aikana.

Askartelu rintamalla on hiukan hiljaista. Joulukortteja tein, mut sit tylsistyin ja laitoin sivuun. Ehkä tarvis ottaa taas niskasta kiinni ja alkaa tekee ne loppuun. Tosin ei mulla o korttipulaa ainakaan jouluksi.  Joulukoristeita en o vieläkään tehnyt. Ostin pari lehtee, missä on leikkaamista vaille valmiit koristeet, mut en ole sit niitä saanut muuta kun leikattuu. Ehkä niitä vois nyt tällä viikolla yrittää laittaa eteenpäin. 

Joulufiilis on mennyt pois, kun olen varmaan kuukauden ripuloinut, eikä loppua näy. Kävin lääkärissä ja se laitto laktoosikokeihin (ihan ku en tietäis et olen maitoallerginen) ja keliakia kokeihin. Se lääkäri va ei ymmärrä sitä että mun ruokailut ei ole liitoksessa ripulointiin. TOinen lääkäri (psyga) otti asiasta kantaan (vihdoin) ja käski viime viikolla aloittaa lisä lääkityksen. Huomenna hänen pitäis mulle soittaa, ja pääsen sanoo että mahan tilanne on sama. Ite olen sitä mieltä että lääkitys on aiheuttanut tämän mun mahani kunnon. Pelkään vaan, että mä ripuloin koko joulun ja uuden vuodenkin, ainakin tätä menoa. 

Mut tällästä täällä päässä...