Kun viime viikolla kertoilin siitä kirjeestä on asiaa eilen soiteltu taas paremmalla ajalla ja kun äitini sai laskun ja pystyi näin enemmän kysyy ym. Mutta ihmettelyä tässä on se, että ketään ei näköjään ota vastuuta siitä laskusta. MÄ en tosiaan suostu alkaa tollaisii maksaa. En sit tiä onko äiti poliisille eilen soittanut, vai soittaako tänään. Ite en jaksa enkä osaa selvitellä näitä asioita ja kun mulla on näitä muistihäiriöitä, niin on paljon parempi että äiti hoitaa. Voin hyvin tehä valtakirjan siitä hänelle, jos tarvii.

Sit niistä TIlkuista, mitä olen tehnyt. Tossa yks päivä katoin kuinka ison peiton voisin jo tehä. Siis ne mitä olen yksittäin neulonut yhteen. Niistä saisi jo ihan normi peiton. Mut mitä enemmän tilkkuja oon tehnyt ja mitä enemmän niitä LIVEnä porukka näkee, niin sitä enemmän niitä halutaan. Nyt mun 120 leveään ja tytön 90 cm leveään sänkyyn päälliset ja sit tuttukin on kertonut haluavansa.Eli kyl siinä jokunen tilkku saa virkata :)

Olen hieman sekaisin tänä aamuna ollu. Olen herännyt joskus klo 8 jo, vaikka makoilinkin sängyssä. Sit aloin leipoo kakuu, tosin siitä piti marjapiirakkaa tulla mut toisin kävi. TYttö tuli aamulla ennen klo 9 tänne. Sisko tuli hoitolapsiensa kanssa tänne nyt aamusta, kattoo tätä mun konetta ja muutenkin aikaa viettää. Nyt kun sisko lähti kotiin lapsien kans, lähti tyttö tutun luokse leikkii. Mä sit olen ihan Uunona täällä ja mietin mitä tekis. Noita lasten lelut vois paikoilleen laitella, kun eilen tämä kämppä tuli siivottuu. Muuten voisi sit va olla ja möllöttää. Laittaa vaik joku dvd:n pyörii ja tehä käsitöitä.

Postista tuli kiva kaavakirja, se joka tyypin kaavakirja 2 muistaakseni. Hieman tossa selailin. Alussa se oli ihan älytön ja todella turha, mutta sit löysin sieltä hienon tuninkan, topin ja ym ym kaavoja ja malleja. Yritin kovasti siskolle näyttää, mut ei se kamalast ymmässä noita käsityö juttuja. Lankajuttuja meinaan. Askarteluissa se nyt jotenkin jotain ymmärtää.

Mut kaipa tässä tuli taas jaariteltuu ihan hyvän aikaa. Voisi vaihtaa ton Barbien dvd:n johonkin itelle sopivaan ja sit näin alkaa viettää omaa rauhallista aikaa. Jäädä odottaa lääkärin soittoa, joka piti soittaa 8-9 välillä ja kello on kohta 12, eikä soittoa ole kuulunu. Mut viime viikolla se sama lääkäri soitti mulle vielä 18.30 aikoihin. Mun piti eilen vaan aloittaa yks lääke, mut mahasuoja lääke on alkanut tekee jotain allergiaa, ihokutinaa ja muutoksia ja maha nyt on ollut kipeenä ja koko ajan on hädän tunne. Olen myös alkanut saamaan jotain ihme tärinäkhtauksia ja on enemmän ollu kylmä ja kädet sinertävät. Mut katotaan koska lääkäri sit soittaa, jos soittaa...