Siitä on kauan, kun oon täällä viimeksi käynyt, saati postannut täällä. Olen miettinyt, kannattaako tätä blogia enää pitää, kun kumminkin olen faces töitäni laitellu näkyviin, tosin en kaikkia. Käsitöitä siis teen edelleen, jollakin nopeudella. 

Meitä on hiukan koelteltu tänä kesänäsyksynä. Olin heinä-elokuussa pari viikkoa sairaalassa ja nyt marraskuussa jouduin takasin, enkä tiä kuinka kauan menee että kotiin pääsen. TÄllä hetkellä oon joululomalla, mut huomenna kutsuu taas sairaalan valkoiset lakanat. Uudeksi vuodeksi tuun takas lomille taas muutamaksi yöksi. Sen jälkeen en tiä. 

Oon tehnyt sukkia, lapasia ja tossuja. Äiti laittoin töitäni kirpparille myyntiin ja on kuulemma hyvin menny kaupaks. Päässä pyörii koko ajan erinlaisia ideoita, mitä voisin tehä. Jouluna sain seimi-kirjan ja äiti ehotti että tekisin niitä n. 2-3. Onneksi kirjassa ainakin on selvästi ohjeet. 

Olen syksyllä käynyt kädentaito- ryhmässä tekemässä omia töitäni. Nyt joulun alla sitä lisättiin 2 kertaa viikko. 

Oma jaksaminen on tosi kortilla. Yritän kovasti, mut sukkaa ei jaksa kun pari kerrosta kerrallaan. Ehkä pitäisi yrittää olla armollisempi itelleen. 

Mut joo... katotaan mihin tämä blogi oikeen menee. Kannattaako tämä jättää tai mitä...

 

Hyvää uutta vuotta