Uunissa tulee peruna-jauhelihalaatikkoa. Olen ihan itse tehnyt :) Olen muutenkin tyytyväinen tähän aamuun, kun olen saanut tiskattua vielä.

Ulkona on siis niin harmaata ja kamalaa, että taidan laittaa verhot takasin kiinni. Missä ihmeessä se aurinko oikeen on???

Isä haettiin kotiin. Hän oli yön sairaalassa. En tiä mikä hänellä oli. Oliko epilepsia- vai sydänkohtaus. En tiedä. Kaipa saan joskus tietää. Kaikki on sekaisin vielä.

Tyttö menee hiusten leikkuuseen tänään. Olen ite va maksu ihmisenä ja tyttö ite päättää minkälaisen lookin haluaa. Tiedän jo hieman.

Jokohan tänään maistuisi käsityöt. Eilen en voinut illalla tehdä, kun neiti oli yötä ja halusi sohvalla nukkua yön ja sitten illalla joskus klo 21 hain pojan kylään.

aloitin mä eilen kokkiohjelman aikana yhden hartiahuivin, jonka ohjeen tai mallin löysin netistä yhdestä blogista. Olisiko ollut LETULTA. En mene ihan vannomaan. Kaivan sen blogin jostain viel.

ps. laatikot tuli uunista. Olisi voinut hieman vähemmän laittaa nestettä.