vanhoja tekemiäni, vanhassapaikassa ennen kesää tei tälläiset lorukortit. Löysin ne muuttolaatikiden ihmeellisestä maailmasta.

Muiden Blogeis näyttää olevan aika moinen sota. on roskaposteja ja jotain häirikköjä kommentoimassa. Onneksi (ainakin viel) mulla ei ole ollu. Ja toivon ettei tulisikaan. Jos SINÄ päätit että nyt vois alkaa mua kiusaa, niin ei kannata.

Olen eilen taas ollut ahkera. Kunnostin olohuonetta hieman. Sain pakastimeeseen lihaa ja pullaa, joten ei se yksin enää tossa mörise. Laitoin yhen ufon kattoo ja johdon sidoin ja teippasin patteriin kii. Tietsikka siirtyi olohuoneen pöydältä toiselle pöydälle pakastimen viereen, ja tulostin myös.

TÄlläst pientä mä täällä teen, mut suurta silti mulle.

Ei inspiroi oikee toi oman huoneen siivous, joten se saa nyt jäädä hiukan. Olis se kivaa alkaa jotain siel pöydällä tehä, mutta ei vaan keksi mihin niitä laatikoita enää tunkis ja miten järjestelisi kaikki asiat. Pää lyö aika tyhjää rataa nyt.

Asiani on tällä hetkellä hieman sekaisin, joten älkää ihmetelkö sekaisia kirjoituksia. Päässäni raksuttaa ja tuntuu että se halkee ajatuksilta ja pulmilta. Jotain on tehtävä, mutta mitä?

Neiti sai muuten SLAY paketin. Odotan että hän tulee joskus kotio asti, niin saa avata...