Uunista tulon jälkeen ja rasvaa oli ihan sairaasti...

ja kipossa.

Olen ihan unostanut laittaa nämä lihapullat tänne, mut laitetaan nyt. Tein joku aikaa sitten jääkaapin pakkasesta 1.5kg lihapullataikinan. TÄmä oli tarkoitus mennä alakertaan isälle ja tytölle. Koska liha oli sika-nautaa. Olen nyt alkanut enemmän käyttää pelkkää nautaa, kun maha ei oikein pidä sian lihasta (?). Muutin ennen tekemää reseptiäni niin että laitoin tähän muutakin maustetta kun pippuria ja suolaa. En kyl enää muista että mitä. Jossain se ohjekin on. Munia en laittanut, kun niitä ei tietenkään missään ollu.

Ajattelin jos joku päivä tässä tyhjentäisin tota kameraa taas, saisin tännekin jotain kuvia laitettua. Mut sen näkee sitten.

Pakkaus operaatio hieman takkuaa ilman takia. Täällä on aika helteistä ja painostavaa ja kun käteni ei näytä tottelevan ja voimat ovat muualla. EIlen sain ainakin sopparin kirjoitettua, joten jotain edistystä sentään. Pahoin pelkään va, että mun laatikot loppuvat liian aikaisin. Onneksi kaapeissa on laatikoita vaan, joten niitä ei tarvi kauhiasti alkaa pakkailee enää. Viikon pääst vanhemmat saavat avaimen ja aletaan niitä tavaroita ehkä roudaa ja sitten mä saan joskus. Aikaa oli paljon,mutta silti niin vähän. Olen netistä kysellyt hintapyyntöä muuttoautolle ja miehille ja yksi sanoi että 110 e/ h ja toisesta tuli 400 e. Ei jummi sentään. Maksaako ne tosiaan noin maltaita???