
Tein ja kokeilin leipoa riisijauhopussin takana olevia skonsseja. Tosin lisäsin siihen hiukan enemmän sokeria ja vaniljasokeria. Jätin viikunat pois.
tiistai, 12. helmikuu 2013

Tein ja kokeilin leipoa riisijauhopussin takana olevia skonsseja. Tosin lisäsin siihen hiukan enemmän sokeria ja vaniljasokeria. Jätin viikunat pois.
tämä on jo 3:s blogini. eka on täällä ja sitten siirryin bloggeriin vuodeksi ja nyt tulin takas...
Kommentit