Ei se sitten ollutkaan allergiareaktio, vaan haavoja takamuksessa jotka edelleen tekee kipeetä. Lääkkeitä ja lääkkeitä lisään. Hiukan aikaa pystyy istuu jotenkuten, mut siihen jää. Onneksi käsitöitä voi tehä makuultaankin. 

Olen nyt tehnyt noita kassitossuja. Pitää saada malli 2½mm puikoille. Oon miettinyt, jos laitan ylös tänne jollekkin millä kerros ja silmukkamäärillä mä teen sitten. Meinaan en ainakaan löytänyt noin pienille puikoille niiden ohjetta. 

Tein investoinninkin, kun käytiin tiistaina äitin kanssa lankamaailmassa. Ostin kokeeksi 2 huopuvaa lankaa. Saa nähä millaisia tossukoita niistä sitten tulee. Olen ettinyt huopuvaa lankaa ja novitalla ainakin on ihan järkevän hintaista. Lankamaailmassa saa pulittaa itsensä aika kipeeksi. 

Olen myös tämän syksyn aikana hurahtanut ostamaan hiukan kaikkee smoothie aineksia. TÄnään sit ostin spelttimustikka jauhetta. Pitäisi alkaa smoothieta tekemään ja laittaa niitä tännekkin, jos vaikka joku innostuisi kokeilemaan kanssa. Mulle niihin ei tuu lisättyy sokeria ollenkaan. 

Mut tällästä täällä tällä hetkell. Kyl niitä kässäjuttuja tulee taas, ku niitä ekana valmistuu. Olen kovin hidas tekemään.