Viimee viikolla tuli jo taas toinen SLAY paketti Iidalle. Iida oli ihan otettu tusseista ja halusi heti kokeilla niitä. Koruja aletaan kai sitten tehä, kun ilmat hieman viilenee. Nyt neiti vaan on niin levoton kuumuuden takia, ettei keskittyminen ole oikee hyvä.

KIITÄMME TAAS SLAY:TA

Sitten Neiti voitti arvonnan Hän sai upean laukun, jota heti alettiin askartelee.

 

Täällä puolen konetta tuulettimet pauhaa, onneksi sähkö kuuluu vuokraa. Kuuma on silti ja hiki virtaa. EI mulla niinkään kuuma ole, mut neitillä on. Mulla vaan on näitä vp ja syke ongelmia.

EIlen äiti osti mulle kirjahyllyn olohuoneeseen, jonka sitten kokosin illalla jo. TOsin kun piti hakata naulaa, niin löin vasaralla sormeen. Onneksi kyseisessä sormessa on jo joulukuussa ollu jokin hermovaurio, ni ei paljon sattunut.

Tänään pitäisi jaksaa vielä uusi keittiönpöytä koota ja vanhalle pöydälle saada tilaa omaan makkariin. SIitä saan itelleni askartelupöydän.

Äiti löysi myös kivan söpön kahvinkeittimen. 4 kupin. Täällä ei pahemmin juo kahvia ku äiti ja isä, muut melkein teetä. Äiti osti myös mulle veenkeittimen.

Äiti on mulle velkaa ja velka hieman keveni hänen harteilla.

Nyt neiti haluais lettuja, kun yksi muna kaapissa jäljellä. Illalla tulee munakuorma ja saan 2 levyllistä munia. Loppu viikon kokkailutkin on suunniteltu ja katon va josko huomenna tai perjantaina tarkenisi alkaa leipoo. Sunnuntaina kumminkin pitäisi olla leivottu, kun vieraita tulee.

Isäkin oli ostanut mulle synttärilahjaksi pari vispilää ja pari kuorimaveistä. Muuton vuoksi heitin risasia ja huonoja vispilöitä topille, joten uudet oli tervetulleita.

Mut kaipa mä alan menee tekee sitä lettutaikinaa, että tänään saisi jotain suuhunkin.