Nyt näköjään tämäkin toimii taas, ihme, mutta kuinka kauan sit. Hiukan harmittaa että kuvat on mennyttä, sillä mulla ei ole niitä missään ylhäällä. 

Yritin kirjautua bloggeriin, vanhaan blogiin, mut en onnistunut. Ehkä mä kirjaudun ja perustan taas uuden blogin sinne ja harjoittelen sen paikan kuviot. En tiä. Aika moni on lähtenyt täältä Vuodatuksesta, mitä olen lukenut niiden blogeista. TOsin mulla on aika sama missä mä olen, sillä en tiä kuinka moni ees lukee täällä tätä. Että pidänkö tätä sittenkin ihan turhaan. Onko paljon helpompi tehä käsitöitä kotona vaan ja olla näyttämättä niitä muualle ku sit faces. 

Mitä muhun tulee. Kävin taas vaihteeks lääkärissä. Toinen kerta tänä kesänä jo. Sain nyt jotain kuitujuttua ja olen ti asti sitä kokeillut mahaani. RIpuli on kaikonnut, mut kivut ei. Ehkä mä sittenkin kestän nämä kivut kun ei tarvi ripulilla persustaa verille laittaa. Sellaista selvää syytä ei saatu mistä johtuu. Ehkä mun suolistoni on vaan jostain ärtynyt. 

Univaikeudet astui lauantaina kuvioihin, kun "tapasin" netissä yhen miehen. Ollaan sen jälkeen puheltu joka päivä netissä. Tiedä sit mitä siitäkin sit ajan kans tulee. 

Mut nyt mietin tämän blogin kohtaloa. Jokainen ketä uskaltaa kommentoida, voi tehä sen, mitä mieltä sinä olet blogini kohtalosta?