Hyvää alkanutta vuotta jokaiselle. 

Olen tässä miettinyt ja harkinnut asioita ja ennen kaikkea tämän blogin pitoa. Täällä ei näytä kovinkaan moni käyvän, ni kannattaako tämä edes? 

Koska käsitöitä ei tunnu oikee tulevan, ni kannattaako tämä edes?

Olen yrittänyt neuloa päiväpeittoani, kun ei kerta puikot houkuta luomaan silmukoita. Olen mä peittoa saanutkin aika paljon tehtyy jo. 

Muuten arki täällä menee jotenkuten. Sain sossusta helpotusta rahatilanteeseen ni, että saan edes laskut maksettuu ja hiukan ruokaa kaappiin. Lääkkeeseen enkä hammaslääkäriin en saanut rahaa. Lääke asian kanssa ollaan hiukan siinä ja siinä. Piikityspäivä olisi ollut perjantaina, mutta kun mulla ei ole varaa ostaa sitä, ni lääkäri yrittää jotain muuta juttua. TÄnään saan kuulla ehkä lisää. 

Aloitin vuoden alussa kuntoilee, mutta se alkaa tuntuu jo tuskalta. Tänään en ole viel kuntoillu. Poljen kuntopyörää. Lauantaina jaksoin polkee 15 minuuttia, kun muuten se on 10-12 minuuttia va. En tiä pidänkö tänään sit lepopäivän vaan. Perjantaina pidin. 

Mut harkitsen vielä tämän blogin jatkoa...