Olen ihan unohtanut nämä laittaa tänne näytille.

 

Isällä ei ole alzhaimeria, mutta silti jokin muistihäiriö. Tämän kanssa on elettävä ja se voi pahentua tai parantua. ilmeisesti liittyy jotenkin epilepsiaan.

Eilen tein kurssilla sitä paitaa. Sain kotona ja tehtyä kaavat ja sitten kurssilla jäljensin kaavat kankaalle. En ole nopea, joten nyt ensi viikoksi olis tarkoitus alkaa ompelee osat yhteen. Innostuin siitä paita-projektista niin, että tekisin niitä sarjatuotannolla useita ja jopa muillekin, mut sen näkee sitten. Katotaan tämä yksikin ensiksi. Saa nähä koska tarvii alkaa mennä kangaskauppaan.

Onko muuten teillä eksyneillä ehotuksia, kumpi on halvempi Jättirätti vai eurokangas? Muuta kangaskauppaa en tästä isosta kaupungista ole löytänyt. Olen ennen käyttänyt naapurin kunnan jättirättiä ja siel oli musta halpoja ja hyvä tarjonta, mutta enää en pääse sinne. Nyt tarvii käyttää omaa kaupunkia. TÄmän kaupungin jättirätin asiakaspalvelussa olisi todella parantamisen varaa ja eurokangas on kuulemma muuttanut torin toiselle puolen. Siinä sitten miettimistä...

Äiti on eilen ja tänään metsästänyt uutta novitaa. Tänään sitten on löytänyt. Pääsen illalla tai jossain vaihees kattoo. Ihastuin niihin leggigseihin/ villahousuihin ja olen valmis maksaa uutta lankaa että voisin tytölle tehä sellaiset "sydän" talveksi.

Lapaskuusta puheenollen, olen kokoja ja lankoja hieman katellu sillä silmällä. Kohta pääsee lapasia neuloo.

Sukkasatoon olen kai ihan tarpeeksi tuottoa laittanut. Nyt vkl:na viel kuvaan noi valmiit ja sitten kokoon noi parit tossut ja kuvaan. Sitten pääsee siitäkin pois.